ویرگول
ورودثبت نام
رامین آذریان
رامین آذریان
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

چرا باید آنچه در سر داریم را اجرایی کنیم؟!

سلام. در سال 91 وقتی که در سن 19 سالگی بودم خیلی دوست‌داشتم که یک سایت در مورد شهر خودم ایجاد کنم که اون زمان آرزوی خیلی‌ها بود که برای شهر خودشون کار کنن . همه میگفتن فلان چیز رو شهر ما نداره و یک حس ناسیونالیستی به آدم دست می‌داد که خود را موظف به کمبود شهر خود می‌دیدیم. البته این تب هنوزم در خیلی جاها هست. اما جنس دغدغه من متفاوت بود و واقعا هدفم تجاری نبود بلکه حمایت از جوونای هم سن و سال خودم بود که اون تجربه کم خودمو بهشون منتقل کنم یا اینکه هم تیمی خوبی پیدا کنم. ایده‌های زیادی طی این سال‌ها بودند که واقعا خوب هم بودند و شاید بعضی از آنها الان برا خودشون کسب و کاری شدند ولی این ایده ساده همیشه ته ذهنم بود که الان چند روزی هست که با کمک دوستان عملی کردم و ناراحتم که چرا زودتر اقدام نکردم.

اگه شما هم یه ایده ساده دارید و هنوز اقدام نکردید به حرف دلتون گوش بدین و شروع کنید به اجرا حتی با کیفیت کم ولی در صدد تقویت و پیشرفت اون بشید.

آها تا یادم نرفته اون ایده "تربت سلام" که مربوط به گردشگری و بوم گردی زادگاهم تربت حیدریه و تا اینجا فکر می‌کنم با مزه شده.

تربت سلام به روایت تصویر
تربت سلام به روایت تصویر
https://torbatsalam.ir/torbat-heydarieh-tourism/

شما هم اگه ایده اجرا نکرده دارید در قسمت نظرات به اشتراک بزارید. ممنون

مشاور کسب و کارهای اینترنتی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید