ویرگول
ورودثبت نام
محمد جواد عظیمی
محمد جواد عظیمی
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

تجربه تلخ ساخت اولین وبسایت


بعد از مدت ها تلاش و آموزش دیدن کم کم احساس کردم در حدی هستم که بتونم یه وبسایت برا خودم بسازم ، یه سایت کوچیک که هم خودمو محک بزنم هم تو محیط واقعی کار کنم ،این جوری شد که شروع کردم به نوشتن یه سایت خیلی ساده با موضوعی که علاقه داشتم ( مطالب ترسناک ) با چند نفری هم صحبت کردم که بیان داستان بنویسن .

تا یکی دوماه همه چیز هم خوب بود تازه تبلیغات هم گرفتم که خیلی حس باحالی داشت رتبه الکسام داشتم روز به روز و هم آمار بازدید سایت بهتر میشد تا این که یه روز دیدم تو ربات هایی که به سایتم سر زدن یه اسم آشنا و عجیب بود ... naja_bot پیش خودم گفتم خب چیز مهمی نیست .

سه روز گذشت از این ماجرا گذشت و روز سوم دیدم سایت بالا نمیاد ! اروری هم نداشتم به پشتیبانی هاست تیکت زدم وقتی جوابم رو بهم دادن که انگار یه سطل آب یخ ریختن روم :( دامینت فیلتر شده)....

پیش خودم گفتم تو مطالب ما که چیزی نبود بزار پیگیری کنم درست میشه از این سایت به اون سایت و از این تماس به اون تماس خلاصه یه شماره دادن که زنگ بزن تا مشکلت حل بشه ...

زنگ که زدم ادرس دامین رو پرسید بعد چند لحضه با صدایی بلند و عصبی گفت :(اینا چیه گذاشتی ، چرا اذهان عمومی رو خدشه دار میکنی ؟ نکنه انتظار داری رفع فیلتر هم بشی ؟) منم دیدم الان اگه چیزی بگم میاد میخورتم ، تو اول جوونی زندانم باید برم این شد که معذرت خواهی کردم و قطع کردم ! تا یه مدت افسرده بودم نویسنده هامم هی پیام میدادن منم از شرمندگی نمیدونستم چی بگم بهشون الان بعد از حدود یک سال هنوز هم که یادم میاد دلم میسوزه


مرسی خوندین :)

همچنین اگه دوست داشتین وبسایت خودم هم ببینید

magic-in-job.ir


برنامه نویسیاولین تجربهبرنامه نویسی سایتفیلتر شدن
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید