ویرگول
ورودثبت نام
آذین جعفری
آذین جعفری
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

تماس با ما

دیدین اکثر بلاگرها برای اینکه خیلی تابلو نباشه که دارن تبلیغ می کنند اولش شروع می کنند به نوشتن راجع به دغدغشون و بعد سریع هم براش راه حل پیدا می کنند و در مدت خیلی کمی هم از نتایج استفاده از اون حالا محصول یا خدمت شگفت زده میشن٬ لابد این روش تاثیرگذار تر هست که بلاگرهای به اصطلاح با کلاس تر(چشمک) اینجوری تبلیغ می کنند.

برای همین منم خواستم الگو برداری کنم و به این شکل تبلیغ میکنم البته شما باید تصورتون این باشه که این اصلا یک تبلیغ نیست (الکی)

گاهی که شماره تماس شرکت٬ سازمان یا هر چیز دیگه ای رو سرچ یا جستجو میکنم و سایت اون مجموعه باز میشه کلی باید بگردم تا اون ته مها ( ته محا ...) تماس با ما رو پیدا کنم واقعا نمیدونم دلیلش چی هست که تماس با ما رو از نظر ها پنهان می کنند.

تماس با ما ایران٬ مرجع اطلاعات تماس شرکت ها و سازمان ها
تماس با ما ایران٬ مرجع اطلاعات تماس شرکت ها و سازمان ها


یکبار که میخواستم بلیطم رو کنسل کنم تو گوگل شماره تماس فلایتیو رو سرچ کردم که یهو سایت "تماس با ما ایران" به نشانی لینک روبرو https://www.contactusiran.com رو بهم نشون داد٬ دیدم چه خوبه و همه اطلاعاتی که در مورد هر گونه تماس چه حضوری٬ چه تلفنی و چه از طریق شبکه های اجتماعی رو بهش نیاز دارم بصورت یکجا و منظرم برام نمایش میده٬ خلاصه اینجوریا دیگه...

تا یک دغدغه دیگه که اصلا هم تبلیغ نیست خدافظظ


تماس با ما ایرانشماره تماستماس با ماشماره تلفنcontact us
مدیرعامل و کوفاندر سابق/جوان جویای نام فعلی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید