ویرگول
ورودثبت نام
آزمایشگاه سئو
آزمایشگاه سئو
خواندن ۱ دقیقه·۲ روز پیش

ابزار Seo PowerSuite

این نرم افزار که بر روی ویندوز نصب میشه واقعا معرکه است. از اونجایی که من دارم در مورد ابزارها و روش های رایگان صحبت میکنم از نسخه رایگانش هم استفاده می کنم.

بسیار قدرتمنده، بسیار حرفه ای هست، بسیار راهگشا هست.

میزان جستجوی کلمات، ترافیک سایت ها، سرپ، گزارش سایت، همه و همه رو خیلی خوب انجام میده.

تحلیل سایت رقبا رو که نگو.

آقا توی ابزارهای ایرانی و خارجی یکی رو بگید که اندازه این ابزار واسه سرپ نشون دادن دقیق باشه و رایگان باشه و کمک حال!

ابزارهای ایرانی که همشون ی دونه سرپ میخوان بهت بدن، اونم تو نسخه حرفه ایشون با خدا تومن پول!

اینجا هر چی خواستی کلمات تحلیل کم، سرچشون رو در بیار، مقایسه کن... رایگان.

خروجی اکسل هم میدن بهت.

نسخه رایگانش فقط ی عیب داره، اونم اینکه پروژه ای کت ایحاد میکنی امکان ذخیره نداره.

هر بار که وارد میشی و خارج میشی باید از نو پروژه رو تعریف کنی. خوب واسه ما که داخل ایرانیم، همینم غنیمته!

جالبه، برخی سایت ها رو چک میکنی، میبینی اصلا ورودی ندارن یا ورودیشون روی یکسری مواردی غیر از هدف سایت هست!

کلمه دایار یا دیارا

این کلمات که مربوط به اپ دیوار هستن، بیشترین ورودی برخی سایت ها رو دارن. یعنی طرف از این کلمات مزخرف داره ورودی میگیره. خیلی جالب بود!

توضیح بیشتر و عکس از بخش های مختلف هم میزارم کیف کنید.

شاداب و بروز باشید!

سئو پاور سوئیتseoseo power suiteتحلیل رقباسرپ
دارم روی ابزارهای رایگان لینکسازی تست میکنم و گزارش میدم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید