ویرگول
ورودثبت نام
آزمایشگاه سئو
آزمایشگاه سئو
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

وبلاگ های وب 2

بلاگ های وب 2 جزو یکی از مهم ترین بلاگ های لینکسازی هستن. اولش از داخل مانی ربات دیدم لیست زده و برام جالب بود دقیق گزارش داده و بعد تک تک چکشون کردم. همشون حدود 5 سال سن دارن، دامین اتوریتی خیل بالایی دارن. اسپم اسکور 17 درد دیگه کفشه!

پس سرچ کردم دیدم خیلی وبلاگ وب تو هست اما لامصب وقت میخواد مطلب در بیاری بزاری داخلشون. اگرچه حالا که هوش مصنوعی اومده کار خیلی راحت تر شده. بعد میگم بهتون خودم دارم چطوری محتوا تولید میکنم.

ی بلاگ دیگه زدم و لیست ابزارهای هوش مصنوعی رو با توضیحات اونجا میزارم. کل محتوای اون بلاگ هم با هوش مصنوعی هست. البته از یوتیوب و تلگرام استفاده میشه.

حالا بعد در مورد وب 2 باید توضیح بدم.

وبلاگوب2آزمایشگاه سئوسئوبکلینک
دارم روی ابزارهای رایگان لینکسازی تست میکنم و گزارش میدم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید