ویرگول
ورودثبت نام
آزمایشگاه سئو
آزمایشگاه سئو
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

آزمایشگاه سئو

سلام. قصد دارم اگر قضا بلایی پیش نیاد به صورت سلسه وار تجربیات انجام یکسری از تست های سئو رو اینجا با شما به اشتراک بزارم. از اونجایی که هزینه آف پیج خیلی زیاده و منم نمیتونستم هزینه هاشون رو پرداخت کنم، پس فکرکردم راه های مختلف رو تست کنم ببینم چی میشه.

واقعا آدم کلافه میشه. خیلی موارد هست که باید بررسی کنم. مدام سرچ کنم. خدا رو شکر که بازار رپورتاژ فروش ها هم داغه با قیمت های نجومی.

اگر هزینش رو دارید که اصلا وقت رو تلف نکنید و رپورتاژ و بک لینک بخرید و برید جلو!

این رو هم بدونید که سئو بدون لینک سازی واقعا بی ارزشه. هر چی هم که محتواتون عالی باشه لینک سازی نداشته باشین مفت نمی ارزه چون رقبای شما اینقدر لینک سازی میکنن که باورتون نمیشه.


سئوسئو سایتلینکسازیلینکسازی خارجیبکلینک
دارم روی ابزارهای رایگان لینکسازی تست میکنم و گزارش میدم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید