ویرگول
ورودثبت نام
آزمایشگاه سئو
آزمایشگاه سئو
خواندن ۱ دقیقه·۵ روز پیش

من وبلاگ میزنم پس هستم!

خوب در ادامه باید بگم که شروع کردم به وبلاگ نویسی!

واقعا سخته. چون باید محتوا واسش جور کنی. مطالب رو تنظیم کنی.... واقعا آدم کلافه میشه.

تا الان داخل سرویس های زیر وبلاگ زدم.

نکاتش رو واستون مینویسم. صبور باشید.

همه وبلاگ ها رو جز دوتاشون رو در سرچ کنسول وارد کردم.

بلاگسازان، ارم بلاگ، دی بلاگ و بلاگ اسکای و رزبلاگ این سه تا فعلا دسترسی به کد قالب رو ندارن. پس نمیشه داخل سرچ کنسول واردشون کرد.

رزبلاگ امکانات خوبی داره اما خوبترین هاش پولیه. این روزا همه دیگه اس اس ال رایگان میدن. رزبلاگ میگه یا دامین اختاصی بخر با بزار روی آروان و دراک و کلودفلیر! راستش هدفم این هست که توی سایت های لینکدهیش آتوریتی بگیرم. اونروز دیدم ی سایتی 10 تا فقط ازش گرفته بود و 22 بود!

بلاگ اسکای حداقل گزارش آماری خوبی میده از ورود و صفحات و ... ولی قابلیت اتصال نداره!

از همشون لینک نو فالو و فالو گرفتم. البته که هنوز ثبت نشده اما در ظاهر که مشکلی نیست!


deyblog.ir

monoblog.ir

blogsky.com

blog.ir

rozblog.com

omigo.ir

novinblog.net

sadrablog.com

ratablog.com

blogsazan.com

royablog.ir

virgool.io

همه رو به هم پیوند دادم. البته که هنوز هیچکدومشون ثبت نشده اما منتظرم و امیدوار!

فعلا این ها هستن. برخی رو هر روز و برخی هر هفته مطلب میزارم.

وبلاگ نویسیبکلینکسئوسئو سایت
دارم روی ابزارهای رایگان لینکسازی تست میکنم و گزارش میدم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید