ویرگول
ورودثبت نام
آزمایشگاه سئو
آزمایشگاه سئو
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

مانی ربات

تعدادی از تست ها رو دارم با مانی ربات میزنم. گزارشش رو مدام اینجا بروز میکنم.

اما از اونجایی که ایندکس شدن خیلی طول میکشه، نمیشه زود به زود بروزرسانی کرد اما خوب نکته جدیدی باشه میزارم واسه بررسی.

اگر نظر و تجربه ای دارید بگید.

من از نسخه وب مانی ربات استفاده میکنم. نسخه دانلودیش نیاز به سرور ویندوزی و خرید لایسنس داره. لایسنسش حدودا الان ماهیانه 4.5 و دائمی 45 میلیون میشه.البته لایسنس سرور و اینترنت و پراکسی لیست هم می خواد. خوب هزینش زیاد میشه و کنترل کردنش هم سخت.

در نسخه وب با ایمیل می تونید لاگین کنید و کارهایی رو انجام بدین اما محدودیت داره و کند هست.

مشخصات سرور حداقلی برای مانی ربات پولی
مشخصات سرور حداقلی برای مانی ربات پولی


محدودیت های نسخه رایگان وب:

فقط یک مدل دیاگرام برای لینک سازی موجوده

سرعت انجام تسک ها پایینه

تعداد لینک سازی حدودا 5 الی 10 درصد حالت اصلی هست مثلا چیزی حدود 130 عدد

تعداد هر تسک در هر بخش محدودیت داره

مزیت های نسخه رایگان وب :

فعلا که هست و قابل استفاده است.

نگهداری تاریخچه فعالیت ها

عدم نیاز به پراکسی لیست و سرور

امکان دسترسی به حساب های ساخته شده و تغییر آن ها

نمونه 1 پلن پولی مانی ربات
نمونه 1 پلن پولی مانی ربات
نمونه 2 پلن پولی مانی ربات
نمونه 2 پلن پولی مانی ربات


تاثیر در سئو

البته تاثیر رو نمیدونم! ولی خوب حتما ایندکس میشه. الان بعد گذشت یک ماه حدودا هنوز Ahrefs بک لینک ها رو نمیشناسه! گوگل قربونش برم که فعلا ها نمیشناسه! فعلا neilpatel و semrush شناسایی کردن. البته زودتر شناسایی کردن اما الان دارم میگم.

پارامتر اسپم اسکور وبلاگ هایی که وجود دارن 17 درصد مینیمم هست. اما برای سوشال بوکمارک ها همه 1 درصد هست.

نترسید!

اولش داخل سمراش دیدم زده لینک های مخرب و این ها که ناراحت شدم ولی بعد گفتم ولش کن ببینیم چطور میشه. ته تهش حذفشون میکنم . کلا 4 تا لینک خروجی هست. حالا ببینم چی میشه و گوگل چی میگه اطلاع میدم بهتون.

داخل نیل پتل که ایرادی نگرفته به لینک ها. فقط اسپ اسکور بالای 40 رو قرمز کرده. بازم جای شکر داره.

البته برخی از سئوکاران مثل امین هاشمی اصلا میگن اسپم اسکور کشکه و مهم نیست! ان شاالله همین طور باشه!



مانی رباتسئوبکلینک
دارم روی ابزارهای رایگان لینکسازی تست میکنم و گزارش میدم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید