ویرگول
ورودثبت نام
آزمایشگاه سئو
آزمایشگاه سئو
خواندن ۱ دقیقه·۲ روز پیش

کدام کلماتم رتبه دارند؟

چند روز پیش، واسه ی خدماتی زنگ خور داشتم که خودمم نمیدونستم رتبه اول گوگل هستم!

چرا واقعا؟

داخل سرچ کنسول هم چیزی ازش نبود و این ابزارهای ایرانی و خارجی هیچکدوم بهم نگفته بودن که توی اون کلمه رتبه دارم.

واقعا یکی از معزلاتی که وجود داره این هست که بفهمیم توی چه کلماتی رتبه داریم حتی رتبه بالای صد.

همه ابزارها ازت میخوان کلمات خودت رو وارد کنی.

برخیشون سرچ میکنن واست اما همه رو نمیارن. برنامه نویسی خاصی هم نداره. چرا هیچکدوم نشون نمیدن این موضوع رو؟

بعد از تماس، رفتم دیدم ای بابا رتبه یکم! بالای خیلی از شرکت های مطرح و بزرگ!

خیلی واسم عجیب بود. یک صفحه بود با لینک و یک خط توضیح و یک عکس فقط!!

اما فرد مورد نظر خدمات خیلی خوبی میخواست از همین صفحه ساده !

واقعا چرا؟!

قبلا ها یادم هست چند تا از کلماتم جت سئو تو افزونش بهم نشون داد. یک پروژه از سایت دیگه بود که نه من نه خودش باورش نمیشد این همه رتبه داره.

اگر میدونستم روی اون صفحه و مابقی صفحات بیشتر کار میکردم، وقت میزاشتم.

چه ابزاری هست بتونه نشون بده کل صفحاتی رو که رتبه داریم؟! فعلا هیچی نمیشناسم.

تونستم خودم کدش میزنم و قرار میدم ملت ببینن.

اگر شما روشی میدونید بگین تا منتشر کنیم؟!

رتبه اول گوگلافزایش رتبه در گوگلسرچ کنسولگوگل سرچ کنسول
دارم روی ابزارهای رایگان لینکسازی تست میکنم و گزارش میدم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید