ویرگول
ورودثبت نام
َAzra naderi
َAzra naderi
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

Azra Face Planter

امید چونان پرنده ایست
که در روح آشیان دارد
و آواز سر می‌دهد با نغمه‌ای بی‌کلام
و هرگز خاموشی نمی‌گزیند
و شیرین‌ترین آوایی‌ست که
در تندباد حوادث به گوش می‌رسد
و توفان باید بسی سهمناک باشد
تا بتواند این مرغک را
که بسیار قلب‌ها را گرمی بخشیده
از نفس بیندازد
من آنرا در سردترین سرزمین شنیده‌ام
و بر روی غریب‌ترین دریاها
با این حال؛ هرگز؛ در اوج تنگدستی
خرده نانی از من نخواسته است
امیلی دیکنسون
امید چونان پرنده ایست که در روح آشیان دارد و آواز سر می‌دهد با نغمه‌ای بی‌کلام و هرگز خاموشی نمی‌گزیند و شیرین‌ترین آوایی‌ست که در تندباد حوادث به گوش می‌رسد و توفان باید بسی سهمناک باشد تا بتواند این مرغک را که بسیار قلب‌ها را گرمی بخشیده از نفس بیندازد من آنرا در سردترین سرزمین شنیده‌ام و بر روی غریب‌ترین دریاها با این حال؛ هرگز؛ در اوج تنگدستی خرده نانی از من نخواسته است امیلی دیکنسون


گلدانگلدان خاصگلدان دست سازدست سازه azra naderi
مجسمه ساز و سرامیست هستم علاقه مند به قصه های کهن و اسطوره ها
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید