ویرگول
ورودثبت نام
َAzra naderi
َAzra naderi
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

Azra Naderi

عاشق آن آرامشی هستم
که جهان
پس از مرگِ آخرین نفر
به خود می بیند
و در سایه خدایی می خوابد
که شبیه هیچکدام از آنها
که خریدیم و فروختیم نیست
نشاطِ هیچ پاسخی
به هیچ پرسشی مناسب است
و ترس کودکانه ای
سکوت را می لرزاند
آری، عاشق آن آرامشی هستم
که جهان
پس از مرگ آخرین نفر
به خود می بیند ...


جلال پراذران
عاشق آن آرامشی هستم که جهان پس از مرگِ آخرین نفر به خود می بیند و در سایه خدایی می خوابد که شبیه هیچکدام از آنها که خریدیم و فروختیم نیست نشاطِ هیچ پاسخی به هیچ پرسشی مناسب است و ترس کودکانه ای سکوت را می لرزاند آری، عاشق آن آرامشی هستم که جهان پس از مرگ آخرین نفر به خود می بیند ... جلال پراذران


azra naderiazra uniqueface planter
مجسمه ساز و سرامیست هستم علاقه مند به قصه های کهن و اسطوره ها
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید