ویرگول
ورودثبت نام
مکتوبات هیات الزهرا(س) دانشگاه شریف
مکتوبات هیات الزهرا(س) دانشگاه شریف
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

اگر کاری دارید، به من بسپارید

اگر کاری دارید، به من بسپارید

فکر کنم ترک موتور نشسته بودم، داشتم از دانشگاه می‌رفتم خانه؛ که سید سهیل زنگ زد که بیا و یک گوشه کار اعتکاف را بگیر. حقیقتاً به عنوان یک موهبت بهش نگاه کردم. البته موهبتی که از اجرای آن خیلی می‌ترسیدم؛ خوف اولین بار یک کار را انجام دادن. گذشت تا سید گفت کم‌کم برنامه‌ها دارند جدی می‌شوند و بیا با هم صحبت کنیم. نشستیم و کارهایی که من باید بکنم را در آوردیم و قرار شد من بروم برایش چک لیست آماده بکنم. این وسط‌ها فکر کنم ولادت امام باقر (علیه السلام) هم بود و اگر اشتباه نکنم یکی از بچه‌ها به من پیام داد که نمی‌خواهید یک شیرینی، کیکی، چیزی به ملت بدهید در این روز؟ تو کلاس‌ها و این حرف‌ها. خلاصه داشتم به این دو تا کار فکر می‌کردم که دوست عزیز و بزرگوارمان، کرونا تشریف آورد و کلاً همه چیز رفت هوا. یادم هست به همان عزیزی که به من برای ولادت امام باقر (علیه‌اسلام) پیام داده بود، گفتم که اگر کار دیگری هم دارید و می‌خواهید خودش کنسل شود، آن را به من بسپارید!

از آن به بعد هم، به نحوی میرزا بنویس هیات شده بودم. به یک واسطه‌ای در گروه مربوط به حیات اضافه شدم و یک موضوعی در شماره مربوط به مرجعیت برایم جذاب بود و آن را نوشتم. از بد روزگار ظاهراً مورد پسند دوستان واقع شد و یک تعدادی متن از آن به بعد برای هیات نوشتم و این یکی را نشد که مثل کارهای فیزیکی و حضوری، خود به خود کنسل کنم!

برای ورود به کانال پیام‌رسان تلگرام «مکتوبات هیأت ‌الزهرا (س) دانشگاه شریف» کلیک کنید.

هیات الزهرا سدانشگاه صنعتی شریفنشریه حیاتدفتر هیاتعلی محدث زاده
مکتوبات هیات الزهرا(س) دانشگاه صنعتی شریف
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید