ویرگول
ورودثبت نام
بابک قدمی واریانی
بابک قدمی واریانی
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

"تاج سرم پدرم"

مرحوم مغفور نورالله قدمی واریانی
مرحوم مغفور نورالله قدمی واریانی
اریانی


پدرم تاج سرم رفت که در بی خبری

بزند داد که من خسته ام از در به دری

تو چه کردی؟ مگر آنروز که در کنج دلت

بدهی جای مرا تا که ببینم اثری

پدرم یاور من عهد ببستی که دگر

نروی در سفری تا که نبینی خطری

که رسد داد و فغانم به هوایت پدرم

چه کنم من که ندارم دگر از تو خبری

بابک قدمی واریانی
بابک قدمی واریانی
شعرعشقاستوشاعرعاشقشعرعشقاستوشاعرعاشقشعروجملاتادبی،بیوگرافیشاعرانمعاصروشعرآنها،گذاشتنویدئوهایآموزشیوقراsshaer.blogfa.com



پدرم تاج سرم
پدرم تاج سرم
پدرم در زمان نمایندگی مجلس شورای ملی۵۴الی۵۷
پدرم در زمان نمایندگی مجلس شورای ملی۵۴الی۵۷
تکه ای از زندگی پدرم در نشریات
تکه ای از زندگی پدرم در نشریات
در دفتر خود و مشغول به کار سال ۱۳۵۵
در دفتر خود و مشغول به کار سال ۱۳۵۵







بابک قدمی واریانینورالله قدمی واریانیزندگیاستعفامجلس شورای ملی
من بابک قدمی واریانی با تخلص "ققنوس" هستم که در زمینه شعر و شاعری فعالیت میکنم و از شما سروران دعوت میکنم که شعر هایم را بخوانید واگر انتقادی هست ابراز دارید.متشکر وسپاس
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید