ویرگول
ورودثبت نام
بابک قدمی واریانی
بابک قدمی واریانی
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

"قامت رعنای یار"

بابک قدمی واریانی
بابک قدمی واریانی

"قامت رعنای یار"

من اسیر الف قامت رعنای توام
دل بتو دادم و غافل زدنیای توام

آنقَدَر مغرور بودم بابت این بیست سال
من که میدانم از ان دوران، درگیر رویای توام

این همان گمگشته رویا درمیان زندگیم
بی گمان از شوق بسیارست که رسوای توام

آن شبی که بی قرار ناگه رودررو شدیم
من که شیدای ان اخلاق مصفای توام

بی ریا و مخلصانه خارج از کبر و غرور
آمدم در بین ان جمعی که آشنای توام

عطر گیسو، بوی تن، دندان مروارید نشان
قدبلند، ابرو کمون، محو تماشای توام

آمدم تامن بگویم زودتر گفتی بمن
عاشق ومست دوچشم پر تمنای توام

بابک قدمی واریانی "ققنوس"
۱۳۹۹/۰۶/۱۵

بابک قدمی واریانیبابک قدمیققنوسقامت رعنای یارشعر و شاعری
من بابک قدمی واریانی با تخلص "ققنوس" هستم که در زمینه شعر و شاعری فعالیت میکنم و از شما سروران دعوت میکنم که شعر هایم را بخوانید واگر انتقادی هست ابراز دارید.متشکر وسپاس
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید