ویرگول
ورودثبت نام
M B
M B
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

چگونه با دنیای گیم آشنا شدم؟

من از وقتی به دنیا اومدم داییم کامپیوتر داشت با ویندوز ۸.

از زمانی که ۴ یا ۵ سالم شد یواش یواش من رو با کامپیوترش آشنا کرد.

اولین بازی که تجربش کردم کلاه قرمزی دونده بود.

بعد ها پاندای کونگ فو کار ۱ و...

حدوداً ۸ یا ۹ سالگیم بازی پاندای کونگ فو کار رو روی لپ تاپمون ریخت اما دکمه هاش کار نکرد که نکرد.

بعدش بن تن محافظ کهکشان رو ریختیم ولی باز نکرد.

من هم از اون به بعد دیگه بازی کردن با لپ تاپمون رو از ذهنم پاک کردم.

یه چند وقت بعد با بازی Brothers : a tale of too sons آشنا شدم و اون رو روی لپ تاپ دانلود و نصب کردم. باورم نمیشد! برای اولین بار بدون هیچ نقصی بازی اجرا شد.

وقتی ۱۲ سالم شد قرار شد تو آزمون تیزهوشان شرکت کنم و اگه قبول شدم پدر و مادرم برام ایکس باکس وان بخرن.

اما ایکس باکس وان اس نصیبم شد.

بعد همین سال بود که با استریمر ها و گیمر های معروف آشنا شدم.

بعد تصمیم گرفتم روی لپ تاپ یه بازی نصب کنم و کردم.بازی:Mount & Blade:Warband.

بازی باحالیه اگه خواستین میتونین دانلودش کنین حجم زیادی نداره فقط حدوداً ۲ گیگه.تازه مود های مختلفی داره(البته مود هاش برای کامپیوتره ولی خود بازی برای ۲-۳ تا پلتفرم دیگه هست).من برای مود ها سایت استراتژیک کلاب رو پیشنهاد میکنم.

دیگه از بحث دور نشیم.خلاصه بعد بازی بالایی،من بازی اساسین کرید ۲ و پابجی رو دانلود کردم.

واقعا ازتون ممنونم که تا اینجا داستان من رو خوندین خدانگهدار.

نویسنده:مبین بابائی

#روایتگرباش


روایتگرباشگیمایکس باکس وان اسmount bladeassassins creed
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید