ویرگول
ورودثبت نام
بابک سادات
بابک سادات
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

معرفی 5 پست فوق العاده جدول ضرب

امروز میخوام بهتون 5 تا پست رو معرفی کنم که خودم از نوشتن شون و همچنین از دیدنشون بسیار راضیم.

چرا خوشحالم ؟

به عنوان یک معلم در که سطح وب فارسی مشغول به کار هستم به جرئت میتوانم بگویمم که بسیار سخت است هنگامی که در این فضای آنلاین تدریس می کند ، چون نمی دانید مخاطب شما چه کسی است و همچنین نمی دانید آیا اون کاربر لحن شما را متوجه خواهد شد یا خیر ، بدین منظور است که بسیار خرسندم از انتخاب این پست ها زیرا توضیحات بسیار خوبی برای قانع کردن کاربر را ارائه می دهند.

پست اول - جدول ضرب | جدول ضرب کامل سوم جدول ضرب

این پست رو خودم نوشتم داخل سایت جدول ضرب (jdwalzarb.ir) که نویسندگی اون رو بابک سادات یعنی خودم بر عهده دارم که از نظر خودم کامل ترین آموزش در وب فارسی می باشد که شامل تمام نکات مهم و حرفه ای مورد نیاز برای هر کسی است که میخواهد ضرب را یاد بگیرید.

پست دوم - Multiplication Tables

از خوبی های این سایت (cuemath.com) کامل و حرفه ای هر چقد بگم که کم گفتم واقعا ، در زمینه خود بسیار حرفه ای و زیبا با نمودار ها و گرافیک های بسیار شیک کار میکند که پست جدول ضرب آن ها را به شخصه بسیار زیاد دوست دارم.

پست سوم - جدول الضرب | تعليم جدول الضرب للاطفال من 1 الى 15

وبسایت عربی (arabmath.info) را زمانی که پیدا کردم بسیار خوشحال شدم که با نویسنده ای که یک رگ ایرانی هم دارد به نام بانو عبير الخزاعلة آشنا شدم و ایشان در زمینه ریاضیات در وب عربی بسیار فوق العاده و زیبا کار می کنند که هم در سایت ریاضیات عربی و هم وبسایت خودشان مشغول به فعالیت هستند.

پست چهارم - tables 2 to 20

اگر انگلیسی زبان بودید و یا انگلیسی رو کامل بلد باشید عاشق سایت پر اعتبار و حرفه ای(byjus.com) خواهید شد ، زیرا شما در این سایت هر آنچه در رابطه با دانش ریاضی نیاز داشته باشید را خواهید یافت ، به همین دلیل است که من این سایت را بسیار دوست دارم.

پست پنجم - طريقة سهلة لحفظ جدول الضرب

این پست رو هم از وبسایت عربی mawdoo3.com که یک سایت عربی هست بسیار دوست دارم و داخلش شروع میکنه به تعریف کردن روش هایی که میشه از طریق شون به راحتی جدول ضرب را حفظ کرد.

جدول ضرب
من بابک هستم با ۱۵ ساله تجربه و تخصص در زمینه ریاضی و تدریس این علم شیرین در مدارس و همچنین دانشگاه ها و مقداری هم محتوا نویس و برنامه نویس هستم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید