ویرگول
ورودثبت نام
سعیده مظفری
سعیده مظفری
خواندن ۱ دقیقه·۳ ماه پیش

تاکسی..... تاکسی...


+سلام

_سلام خانم

چند صدم ثانیه سکوت

_انتخاباتم به دور دوم کشید. والا مسخره کردن مارو

ساکت موندم

_شما به کی رای می‌دی؟

تو دلم گفتم بهترین دفاع حمله‌ست

+شما به کی رای دادین؟

_معلومه، به دکتر پزشکیان😏

+چرا اینجوری میگین؟ مگه شما باز می‌خواین دولت
آقایروحانی رو بیارین رو کار، من چیزی گفتم؟

_من؟....روحانی؟!😯

+مگه شما می‌خواین دکتر پزشکیان بنزین رو بکنه ۲۵ تومن من چیزی می‌گم؟

_من؟....😯

+مگه شما که میخواین جناب پزشکیان و آقای ظریف آویزون آمریکا و بایدن بشن و کوفتم گیرشون نیاد من چیزی می‌گم؟

_من؟.... نه والا....😯☹

+مگه شما می‌خواین به آقای پزشکیان رای بدین که بگه با یارانه ها مخالفه و قطعشون کنه من چیزی میگم؟

+اصلا فدای سرتون که باز آقای روحانی میاد. نهایتش کشور فلج میشه و ۱۲۰۰ همت دیگه بدهی بالا میاره دیگه. یا یه فتنه بنزینی دیگه به پا میشه و ته تهش بهمون میگن صبح جمعه فهمیدیم.

فدای سرتون اصلا 🙄

_نه بابا من غلط کنم. هشت سال بسمون بود دیگه😟🥴




تاکسی انتخاباتانتخاباتنه به دولت سوم روحانیپزشکیانرای
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید