ویرگول
ورودثبت نام
بهاری‌کار | Baharicar
بهاری‌کار | Baharicar
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

ترفندهای دلالان خودرو در سایت دیوار

یکی از معتبرترین بازارها و پلتفرم های خرید و فروش بویژه خودرو دیوار است و مانند هر محصول و خدمتی مزایا و معایب خود را دارد. نظر نهایی شخصی درباره سایت دیوار را همین ابتدا می گویم:

" اکر کار کردن با دیوار را بلد باشی محلی فوق العاده جذاب برای انجام خریدهای موفق و به قیمت است"

دلالان خودرو دیوار
دلالان خودرو دیوار


خرید شخصی خودم از دیوار

خودم به شخصه خرید های زیادی در دیوار انجام داده ام و اکثرا بدون مشکل بوده است چون سعی کردم جزئیات را رعایت کنم. مثلا یکی از شیرین ترین خرید های من یک عروسک 3 متری برای روز ولنتاین بود که همه قیمت هایی معادل 3.5 تا 5 میلیلون تومان بود ولی من با 1 میلیون تومان خریدی موفق داشتم.

برای خرید خودرو در محیطی امن و به دور از حواشی از لینک زیر کمک بگیرید:

منبع: Bahari car

خرید خودرو در دیوار

  • اگر بخواهیم موارد مهم در خرید از سایت دیوار را بیان کنیم به ترتیب موارد زیر را تجربه کرده ام:
  • قیمت های خودرو در دیوار نسبت به باما معقول تر است.
  • دلال های کمتری در سایت دیوار نسبت به سایت باما حضور دارند.
  • احتمال پیدار کردن مصرف کننده و فروشنده واقعی در سایت هایی مانند دیوار و شیپور خیلی بیشتر از باماست.
  • اگر فروشنده خودرو هستید هیچ گاه به خریداری که به عنوان کارشناس ایرادی به خودروی شما نمیگیرد و تقاضای دو قبضه کردن پارکینگ را دارد، اعتماد نکنید.
  • اگر خریدار هستید، به هیچ عنوان شما به محل فروشنده نروید. مکان ملاقات را خودتون تعیین کنید.
  • برخی از کلاهبرداران درخواست خارج از عرف می کنند مانند تقاضای انتقال وجه برای بیعانه و رزرو
  • برخی از دلالان خودرویی با قیمت بسیار پایین تر از قیمت عرف بازار آگهی می کنند و وقتی شما تماس گرفتید بیان می کنند که آن خودرو فروخته شده و مدل های دیگری نیز دارید و بعد از آن است شما را رها نمی کنند.
  • اطلاعات غلط درباره خودرو به شما می دهند و شما را به محل بازدید می آروند و با ترفندها و شگردهای مختلف سعی می کنند خودرو را به شما بفروشند. مواردی داشتیم که خریدار در رودروایسی یا بی حوصلگی قرار گرفته است و معامله را انجام داده است.
  • 5-6 نفری به آگهی شما زنگ می زنند و می گویند قیمت بالایی آگهی کرده اید تا به این ترتیب احساس کنید باید قیمت خود را کاهش دهید.

ترفندها و روش ها بسیار است. هر ترفند یا روش جدیدی که به آن برخورد کردم برای شما همینجا اضافه می کنم.

#ازدیواربگو

ازدیواربگودیوارخودروکلاهبردارینکات خرید خودرو
علاقه زیادی به خودرو دارم و رویای من این است که همه مردم ایران بدانند چه خودرویی مناسبشان است و بعد از خرید یک خودرو چه اتفاقاتی در انتظار آنهاست. baharicar.com
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید