ویرگول
ورودثبت نام
بهار نارنج
بهار نارنج
خواندن ۱ دقیقه·۳ روز پیش

شوک بزرگ به ستاد پزشکیان چه بود

شوک بزرگ به ستاد پزشکیان

محمدرضا جهان بیگلری دبیر ستاد اعتدالیون پزشکیان استعفا داد و جلیلی را بهترین گزینه اعلام کرد

بعد از بررسی برنامه های آقای جلیلی به این نتیجه رسیدم که ایشان فرد اصلح و مناسب برای ریاست جمهوری هستند.

بسم الله الرحمن الرحیم
بنده محمد رضا جهان بیگلری، دکترای اقتصاد فعال حوزه اقتصادی و سرمایه‌گذاری هستم از اول انتخابات تا دیروز به عنوان دبیر ستاد اصولگرایان و اعتدالیون آقای دکتر پزشکیان فعالیت می‌کردم ولی دیروز صبح به دلیل حضور برخی افراد ناکارآمد دولت آقای روحانی در ستاد آقای پزشکیان و حلقه ایشون استعفا کردم که این استعفا چندین مورد تکذیب شد ولی استعفای من درست است و خبرگزاری‌ها این رو منتشر کردند و با توجه به اینکه بررسی کردم برنامه‌های آقای دکتر جلیلی رو و تیم تخصصی که کنار ایشون هست به این نتیجه رسیدم که آقای دکتر جلیلی می‌تواند فردی اصلح برای جمهور چهاردهم باشد و کشور رو به دست ایشون بسپاریم برای حفظ کشورمون بهبود فضای کسب و کار و بهبود فضای سرمایه‌گذاری در نتیجه من به آقای دکتر جلیلی رای خواهم داد.

استعفاجهان بیگلریپزشکیانجلیلیشوک بزرگ
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید