ویرگول
ورودثبت نام
Misaki
Misaki
خواندن ۱ دقیقه·۸ ماه پیش

کاراکترهای انیمه ای در ایران پارت ۸

بریمممم پارتتتتت

________________________________

من:خب بچه ها بریم دیگه.

همه:بریم بریم.

فلش به جلو:وقتی رسیدیم خونه*

خستمم.*نگاه به پذیرایی که به چوخ رفته توسط پسرعموهای گاوم*....نههههههه توروحتونننن دستم به شما دوتا برسه جرتوننن میدممممم.⁦⁦༼⁠;⁠´⁠༎ຶ⁠ ⁠۝ ⁠༎ຶ⁠༽⁩

هارو:امم آروم باش الان همه باهم اینجا رو جمع میکنیم.

هیماری: آره بابا خیلی زیادیم،زود تموم میشه.

من:اوکی.همه برن لباس عوض کنن بیان اینجا رو دوباره تمیز کنیم.

همه:باشه.

بعد تمیز کاری*

من:آخیشش شکل خونه انسان گرفت⁦(⁠✯⁠ᴗ⁠✯⁠)⁩

هارو:کاملا موافقم.

من:نگاه به ساعت*ساعت ۵ می باشد چه کنیم ای لشکریان؟

چه خوشگلههه.یادم رفت بگم چشمام این رنگیه.
چه خوشگلههه.یادم رفت بگم چشمام این رنگیه.


________________________________

خببب تموم چون کار دارممم سعی میکنم زود زود وارت بدم و مایکی اینا هم تو پارت بعد بیشتر تو چشم هستن.

باییییییی⁦(⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁠❤⁩

من یه دخترم که داستان هایی رو که توی ذهن خودم خلق کردم اینجا مینویسم.تازه من یه اوتاکو هم هستم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید