ویرگول
ورودثبت نام
Misaki
Misaki
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

کاراکترهای انیمه ای در ایران3

اونی که بالاست چشمک زده منم اونی که موهاش پسرونس هیماری اونی که لباس بنفش پوشیده سوکوشی لباس آبیه کوکیو و لباس سبزه کیوکو
اونی که بالاست چشمک زده منم اونی که موهاش پسرونس هیماری اونی که لباس بنفش پوشیده سوکوشی لباس آبیه کوکیو و لباس سبزه کیوکو


(-علامت من+خواهرم#سوکی/هیما@کوکیو¥کیوکو¢خواهر سوکی$خواهر کیوکو)

بعد گفتم:از بین غذاهایی که میگم یکی رو انتخاب کنید.سوشی?دانگو?برنج کاری?نودل?برنج پخته?کوفته برنجی ?تردک برنجی? جعبه بنتو?کیک ماهی?اودن? میگو سوخاری?کوفته? کدوم؟؟

همه گفتن:سوشی،دانگو و اودن.

-کارمون سخت شد ولی مشکلی نیست.

#اول کدوم رو درست کنیم؟؟

- سوشی چون فکر کنم بیشتر طول میکشه

کتاب آشپزیم رو در آوردم و طرز تهیه سوشی رو پیدا کردم.و به هرکی گفتم که چی کار کنه.مواد لازم رو درآوردیم و شروع کردیم به درست کردن سوشی.

(بعد از درست کردن سوشی)

#سخت بود ها.

/آره سخت بود.

-عزیزان خوبه خودتون گفتین ها.بعدی دانگو.

دوباره کتاب آشپزیم رو برداشتم و طرز تهیه دانگو رو درآوردم.به هرکی گفتم چی کار کنه و شروع کردیم به درست کردن دانگو.

(بعد از درست کردن دانگو)

¥به نسبت سوشی راحت بود.

¢آره

(بعد از درست کردن اودن و چیدن میز غذا)

من رفتم و خواهرها رو صدا کردم بیان.

+باران سفارش دادین پولش چقدر شد؟؟

پوکر شدم و گفتم:خودمون درست کردیم بهار.?

بهار هم این شکلی?شد و گفت: واقعا بخورم ببینم چه کردین.

همه شروع کردیم به خوردن.

همه بعد خوردن:سوگههههههه(عالیه).

(پرش زمانی به ساعت ۱ شب)

-بچه ها یه صدایی میاد میشنوین؟؟

#آره.شاید دزده.

-همه قدرت هاتون رو فعال کنید.

همه با سر تایید کردن و قدرت هاشون رو فعال کردن.

من با شیطان برفی جلو تر از همه حرکت کردم.

رفتیم و رفتیم تا به یه اتاق رسیدیم که خیلی از توش صدا میومد.یواش در اتاق رو باز کردم و دیدم کاراکتر های انیمه های اتک آن تایتان (حمله به تایتان)مای هیرو آکادمیا(مدرسه قهرمانی من)بانگو استری داگز (سگ های ولگرد بانگو) نشستن دارن بحث میکنن.منم که عین چی تعجب کرده بودم داد زدم:شمااااااااااا اینجاااااااااااا چهههههههههه غلتییییییییییی میکنیننننننننننننن؟؟؟؟؟؟

اون بدبختام که با تعجب نگاهم میکردن.

-----------------------------------------------------

یو.گومن چند روز پارت ندادم رفتیم یه جایی که اصلا آنتن نداشت.همین الان برگشتیم و منم گفتم که جبران کنم.

طرز تهیهدانگوسوشیاودن
من یه دخترم که داستان هایی رو که توی ذهن خودم خلق کردم اینجا مینویسم.تازه من یه اوتاکو هم هستم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید