ویرگول
ورودثبت نام
Misaki
Misaki
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

کاراکترهای انیمه ای در ایران5

من این کاسپلی رو خیلی میدوستم
من این کاسپلی رو خیلی میدوستم

-ای وای یه چیزی یادم رفت.تفکیک کردن شما?خب خب جناب فئودور،آل فور وان و شما سه تا شیطان پادشاهی اسپید(قلب سیاه،راستی اسمشون چی بود؟؟؟) شما ها برین زیرزمین در هم قفل میشه فکر فرار به سرتون نزنه یه موقع.(فئودور لاورا و اون سه تا شیطان پادشاهی اسپید لاورا شرمنده.)خب دیگه اویاسومی.(شب بخیر دوستانه)

صبح روز بعد:

-/اما:اوووووووووهااااااایوووووووو مییییینااااااااااا!

#ای درد و اوهایو سرده صبح بیدارمون میکنین که چی بشه؟؟بدبختی چه گیری کردیما!

-(وی پوکر تر از پوکر به سوکی مینگرد) ببخشید سوکی خانم اگه الان پا نشیم باید نهار از بیرون سفارش بدیم و معلوم نیست توی اونا چی ریختن??

#باشه حالا???

-هر کی جرعت داره بره پسرا رو بیدار کنه من یکی که نمیرم،چون کاپیتان یامی کاپیتان لیوای ارن فصل چهار جان آیزاوا سنسی آلمایت و........غیره اونجا هستن که من هیچ دوست ندارم عصبانی شن.

#یاح یاح یاح خودم میرم دازای درونم فعال شده???

/،-،@،¥ یا خود خدااااا بدبخت شدیم رفت??

سوکی میرود درون آن اتاق خواب و با جیغی فرا سیاه همه را بیدار میکند.بچه های کوچیک که گریه شون گرفت و بزرگ ها هم کپ کرده بودن،منم از فرصت استفاده کردم و رفتم یه مشت زیبا نثار ارن فصل چهار کردم????(ارن لاورا شرمنده من دوبار تو خوابم هم ارن فصل چهار رو زدم خیلی حال داد حرصم خالی شد،ولی خدایی حقشه)بعد هم پریدم بغل ساشا و هانجی و نشستم زار زدم.???(خودتون دیگه میدونین چرا مگه نه؟؟)

سم خوبیه
سم خوبیه

-بهتر اینا رو نشون هارو بدیم(اسم انیمه ای خواهرم)

——————————————————

سلام.گومن دیر پارت میدم دوباره مدرسه ها شروع شدن و بدبختی ما هم شروع شده.

راستی میگن تو فصل جدید مانگا بانگو دازای چویا رو میکشه??دازای هم پیش من یه چک خوشگل پشت دستی تو خواب داره??(باز هم دازای لاورا شرمنده.)خب دیگه اویاسومی ناسای سایونارا?????✨✨???????

ارن فصللاورا شرمندهشرمنده اویاسومیشیطان پادشاهی
من یه دخترم که داستان هایی رو که توی ذهن خودم خلق کردم اینجا مینویسم.تازه من یه اوتاکو هم هستم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید