ویرگول
ورودثبت نام
Misaki
Misaki
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

کاراکتر های انیمه ای در ایران1

با صدای مامانم که میگفت:پا شو چقدر میخوابی امروز از صبح تا فردا مهمون دعوت کردی ها!عین جن زده ها پا شدم و رفتم آب زدم به دست و صورتم بعد رفتم سر میز صبحانه سریع یه چیزی خوردم رفتم کل خونه رو چک کردم که یه موقع نامرتب یا کثیف نباشه‌.بعد که مطمئن شدم رفتم توی اتاقم و لباس خوابم رو با یه تیشرت و شلوار ست که طرح انیمه اتک آن تایتان (حمله به تایتان) بود عوض کردم و لباس خوابم رو تا کردم و گذاشتم توی کشو.بلند شدم که یهو زنگ زدن منم دویدم و در رو زدم.اول از همه سوکوشی و خواهرش(چون من گفتم خواهرش هم بیاد) اومدن بعد هیماری بعد کوکیو و در آخر کیوکو و خواهرش(چون من گفتم خواهرش هم بیاد دوباره)اومدن تو.بعد از سلام و احوال پرسی خواهرم و خواهر سوکی و کیوکو رفتن توی اتاق خواهرم و من و دوستام هم رفتیم توی اتاق من.یکم حرف زدیم.من رفتم یکم خوراکی آوردم و اپنینگ رو پلی کردم با گوشی همه هم امروز فاز انیمه برداشته بودن و اون لباس انیمه ای هاشون چه اونایی که مال کاسپلی بودن چه اون هایی که طرح انیمه داشتن رو آورده بودن به سفارش من.آقا من گفتم:چی‌ کار کنیم؟انیمه سینمایی ببینیم؟؟؟ همه گفتن:ببینیم.سوکی گفت:چی ببینیم؟؟گفتم:لایو اکشن اتک و نورلند رو میبینیم?گوشی رو به مانیتور اتاق وصل کردم و گفتم:اول اتک یا نورلند؟سوکی گفت:نورلند رو ببینیم تا گرم بشیم چون اتک دو قسمت.گفتم:راست میگی.و لایو اکشن نورلند را پلی کردم.در حال دیدن گفتم: خیلیییییی خوبههه با انیمه مو نمیزنه????بقیه هم با تکون دادن سر حرفم رو تایید کردن.

اول از همه سوکوشی و خواهرش(چون من گفتم خواهرش هم بیاد) اومدن بعد هیماری بعد کوکیو و در آخر کیوکو و خواهرش(چون من گفتم خواهرش هم بیاد دوباره)اومدن تو.بعد از سلام و احوال پرسی خواهرم و خواهر سوکی و کیوکو رفتن توی اتاق خواهرم و من و دوستام هم رفتیم توی اتاق من.یکم حرف زدیم.من رفتم یکم خوراکی آوردم و اپنینگ رو پلی کردم با گوشی همه هم امروز فاز انیمه برداشته بودن و اون لباس انیمه ای هاشون چه اونایی که مال کاسپلی بودن چه اون هایی که طرح انیمه داشتن رو آورده بودن به سفارش من.آقا من گفتم:چی‌ کار کنیم؟انیمه سینمایی ببینیم؟؟؟ همه گفتن:ببینیم.سوکی گفت:چی ببینیم؟؟گفتم:لایو اکشن اتک و نورلند رو میبینیم?

گوشی رو به مانیتور اتاق وصل کردم و گفتم:اول اتک یا نورلند؟سوکی گفت:نورلند رو ببینیم تا گرم بشیم چون اتک دو قسمت.گفتم:راست میگی.و لایو اکشن نورلند را پلی کردم.

در حال دیدن گفتم: خیلیییییی خوبههه با انیمه مو نمیزنه????بقیه هم با تکون دادن سر حرفم رو تایید کردن.

قیافه من و دوستام در حال دیدین لایو اکشن نورلند
قیافه من و دوستام در حال دیدین لایو اکشن نورلند

وقتی تموم شد گفتم:اتک رو چند ساعت دیگه ببینم چون هنوز آپلود نشدیم.همه موافقت کردن.

-----------------------------------------------------

نظر و کامنت فراموش نشه چون من اول های کارمه میخوام بدونم که خوبه داستانم یا نه.

لایو اکشنانیمهاتک نورلندخواهرش خواهرش
من یه دخترم که داستان هایی رو که توی ذهن خودم خلق کردم اینجا مینویسم.تازه من یه اوتاکو هم هستم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید