ویرگول
ورودثبت نام
bahram.balkani
bahram.balkani
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

تا به حال توی ویرگول، هیچ مقاله‌ای منتشر نشده!

یاد قدیما افتادم، زمانی که خیلی زیاد دنبال بازی‌های آنلاین بودم. طبق روال همیشگی اومدم داخل سایت ویرگول و با یه صحنه ای که شاید عجیب باشه، این کلمه رو داخل ویرگول سرچ کردم، " تراوین " در کمال تعجب دیدم که هیچ مطلبی از بازی قدیمی و جذاب تراوین منتشر نشده!

برام عجیب بود، در کمال تعجب مایوس شدم، بازی که سال های پیش کللللی طرفدار داشت، شاید صدها کاربر به طور همزمان در این سایت فعال بودند، اما الان متاسفانه به جز سایت‌هایی که، تراوین اسپید هستن، هیچ چیز از اون دوران باقی نمونده!

عکس تراوین اسپید نسخه خارجی
عکس تراوین اسپید نسخه خارجی


بعد این که مطلبی داخل ویرگول پیدا نکردم، رفتم و داخل گوگل جستجو کردم، باز هم مایوس شدم، البته یه مطلب خیلی کوتاه و ناقص از یه سایت پیدا کردم، اما اونم کامل نبود!

تصمیم گرفتم بعد از این که سال ها یه خواننده بودن، بالاخره اولین مطلب خودم رو منتشر کنم.

در هر صورت این مقاله رو که دارم می نویسم، امیدوارم بازیکنان قدیمی بیان و زیرش نظرات و نوستالژی های خودشون رو با من به اشتراک بذارن.

در مورد سایت های تراوین اسپید یا همون پرسرعت هم باید بگم که، نمیدونم این سایت ها چقدر معتبرن، فعلا تو شون ثبت نام نکردم، اگه سایت خوبی می شناسید داخل نظرات، لطفا معرفی کنید.

این اولین و شاید آخرین مقاله این سایت، در این حوزه باشه، امیدوارم دوستان بیان و از خاطراتشون بگن، البته اگه یادشون مونده باشه که، تراوین چه بازی توپ و مشتیی بود!!!

اون سایتی هم که اونجا گفتم مطلب ناقص داره، رو اینجا میذارم شاید بکارتون اومد!



بازیبازی های گروهیتفریحسرگرمینوستالژی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید