ویرگول
ورودثبت نام
Ali Bahrami
Ali Bahrami
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

مجموعه آیکون phosphor

خوب ببینید چی پیدا کردم امروز!

یکی از موضوعاتی که در حوزه ی فرانت اند وجود داره، منابع هستن. این که شما به یه مجموعه ی پیزوری و داغونی مث font-awesome دسترسی داشته باشید که بیشتر آیکن هاش پولی هستن و از لحاظ UX هم ضعیفه؛ بالاخص وقتی دنبال یه آیکون خوب و گویا می گردید که مثلا برای بخش کمپین ها قرار بدید.

چند تا سری آیکون وجود دارن که معروفن. مثلا سری لاین یکی از اوناست. یا معروف ترینش فکر می کنم گوگل متریال آیکونز (?) باشه.

در هر حال، امروز گفتم سری phosphor رو هم به شما معرفی کنم:

  • اول از همه و مهم تر از همه این که اوپن سورس و رایگانه (ستاره تو گیت هاب فراموشتون نشه)
  • توسط Helena Zhang و Tobias Friedساخته شده (سایت ها رو برید ببینید دیزاین ها حرف می زنن با آدم)
  • کتابخونه تو فیگما داره و استفاده ازش آسونه
  • چندین تم مختلف داره
  • قابلیت تنظیم روی رنگ و اندازه داره

تم سایتش واقعا سبز فسفریه (اسم سایت از همین phosphor اومده). به دلم نشست گفتم به شما هم معرفی کنم. از این جا می تونید بهش دسترسی داشته باشید.

به کارتون بیاد ?

علی!

آیکونفرانتفرانت اندطراحیفیگما
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید