ویرگول
ورودثبت نام
Nazanin Bahri
Nazanin Bahri
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

بزرگترین ترست چیه؟

بزرگترین ترست چیه؟از چی فوبیا داری؟فکر کردن به چی باعث میشه تنت مور مور شه؟

فکر کنم فوبیای من با همتون فرق داشته باشه ،خیلیا از مرگ ،جن، عنکبوت ومار میترسن به قدری که حتی نمیتونن در موردش حرف بزنن ....اما من ..من یه ترس خیلی بزرگ دارم جوری هیچوقت نتونستم باهاش مقابله کنم چون هر دفعه تغییر شکل میده و به راحتی منو غافلگیر میکنه!شاید شما بهش فکر نکرده باشید اما من هر روز و هر ساعت دارم بهش فکر میکنم خیلی عجیبه ولی من از •آدما•خیلی میترسم .....اونا کسیایین که همیشه به فکر منافعشونن ...با زشت ترین و حال بهم زن ترین کارشون به اسم سیاست پاشونو میزارن تو قلبت و به قدری بهت فشار وارد میکنن که قلبت سیاه شه و همه آرزوها و علایقتو فراموش کنی تا تو هم تبدیل شی به یکی از همون هیولاهای سیاه و ترسناک،کسی که بدون مراعات هر حرفی که میخواد میزنه و طوری باهات رفتار میکنه که همیشه تو مقصری و تو باید جواب پس بدی ،این تویی که باید همیشه معذرت خواهی کنی و به قدری این کارو باهات انجام میدن تا قلب تو هم مثل خودشون چرک و کثیف شه و فقط یه انتخاب داشته باشی تا اینکه بشی یکی مثل خودشون

به هرچی فکر کردم نتونست آسیب زننده تر از آدما باشه هیچکدومشون وقیح تر و آزار دهنده تر از آدما نبودن عقرب و مار با زهرشون شاید ترسناک باشن اما از روی غریضه اینجورین نه از روی قصد و نیت قبلی برای همینکه درد نیش اونا قابل تحمل تر از بعضی آدماس و من همیشه در حال درست کردن یه دیوار دفاعی برای روحم بودم که چنگالای بلند و تیز آدما کمتر روحمو بخراشه و اونو تیکه تیکه کنه اما من همیشه شکست خوردم و همیشه این دردو باخودم داشتم ،ضعیف بودم و با حرفاشون ضعیف تر شدم اما از این به دیوارمو محکم تر میسازمو اجازه شکستن رو بهش نمیدم ...اون باید مراقب من باشه و تا اخر عمر کنارم بمونه و گرنه این قاتلای روح به تندی بهم حمله میکنن و منو به بردگی خودشون تبدیل میکنن من نمیخوام مثل اونا بشم نمیخوام قلب کسیو بشکنم نمیخوام از خودم یه موجود ترسناک بسازم

پس پیش به روی قوی تر شدن ?❤️

از آدمای قاتلای روح دوری کن ،به شادی نزدیک تر شو و به خودت ایمان داشته باش تو هرجور که باشی دوست داشتی هستی پس بخند تا دنیا به روت بخند

اگه دوسش داشتین لایک یادتون نره ??

قاتل روحبزرگترین ترسفوبیاآدم هاایمان به خودت
من کلی حرف دارم که فقط با نوشتن میتونم اونارو نشونشون بدم به امید روزی که خیلی چیزارو بیشتر درک کنیم?
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید