ویرگول
ورودثبت نام
بامداد مکس
بامداد مکس
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

در آرزوی رسیدن به صفحه اول گوگل



هفته گذشته یکی از دوستان همکار کسب و کار ام تماس گرفت و در خواست یک جلسه حضوری کرد ، خیلی ناراحت عصبی بود و پشت تلفن فقط گفت هرچی هزینه کردم از بین رفته منم که از دنیا بی خبر فکر کردم برای خونه زندگیش اتفاقی افتاده. من هم همون روز عصر رفتم و در دفتر کسب و کارش باهاش ملاقات کردم . این دوست ما که محمد ع . نام اش است خیلی سال تو کسب و کار سنتی خودش در محدوده انقلاب آدم پیشکسوت و موفقی هست و طی این چند سال اخیر سعی کرده بود با راه اندازی یک وب سایت فروشگاهی بتونه کسب و کار اش گسترش بده و به اصطلاح امروزی و آنلاین بشه.

خوب البته نسبت به خیلی ها زو هم شروع کرده بود تا اونجا که من می دونم حدود سال ۹۶ وب سایت اش راه اندازی کرده بود.

ادامه بعدن می نویسم.

من بامداد درویشیان...{ دیجیتال مارکتر}
من بامداد درویشیان...{ دیجیتال مارکتر}



اصل داستان توی وب سایت خودم ببینید.



طراحی وب سایت
من بامداد درویشیان یک دیجیتال مارکتر با ۲۰ سال سابقه کاری تخصصی با تحصیلات IT . در ویرگول از تجربیات خودم در زمینه کسب و کار های اینترنتی براتون مینویسم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید