ویرگول
ورودثبت نام
باران
باران
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

آموزش سئو وردپرس؛ تجربه من از یادگیری سئو

سلام

توی این پست به جای آموزش سئو وردپرس ابتدا میخوام تجربه خودم را از یادگیری سئو به اشتراک بذارم

آموزش سئو وردپرش
آموزش سئو وردپرش


برای یادگیری سئو تقریبا تمام سایت های مرتبط با سئو و وردپرس را سر زدم و از هر کدوم نکته ای یاد گرقتم، لایو ها و سیمنار ها که عالی بودند مخصوصا ی دوره ای لایوها خیلی زیاد شده بودند و از اونجایی که هر کدوم از استاتید یک نکته میگفتن همه کمک کرد تا با قسمت های مختلف سئو آشنا بشم یکی از آموزش های میلاد شولی بود و در مورد سئواتومیشن صحبت کرد و خیلی جالب بود مراحل یاد گیری من:

  • دوره سئو ابزار وردپرس
  • آموزش سئو وردپرس از راست چین
  • دوره مانستر وب سیما
  • دوره لینکسازی خارجی محسن طاووسی
  • تمام لایوها و سیمنارهای بابک بنیادی؛ محمد شهپری و...
  • و....

مهارت های و کارهای مورد نیاز برای آموزش سئو

برای یادگیری سئو فکر می کنم دقت و ریزبینی بسیار اهمیت داره شما نباید از افت رتبه کلمات کم ارزش هم غافل بشید

نظم در اجرای برنامه ها: باید کارها رابه درستی و در زمان درست انجام دهید

آنالیز کارهای انجام شده: حتما رتبه ها را قبل و بعد یادداشت کنید و ببینید کدوم از کارها بیشترین تاثیر را برای شما داره

تسلط به وردپرس:در این مورد که خودم در ابتدا خیلی موافق نبودم که نیاز هست ووردپرس را کامل بلد بود اما توی یکی دو تا پروژه تسلط من به وردپرس باعث شد خیلی منتظر تیم فنی نمونم و خودم کارهایی که نیاز دارم را انجام بدم

سخت کوشی و در برخی مواقع شاید سخت جانی ? چون فرایند سئو زمانبر هست و نیاز به دانش در قسمت های مختلف سئوی داخلی، خارجی و تکنیکال داره و باید با صبر و حوصله منتظر تاثیر کارهای انجام شده بمانید و مواردی که مورد نیاز داریدرا یاد بگیرید.

کلاس حضوری یا آنلاین آموزش سئو وردپرس

من ک به شخصا طرفدار کلاس حضوری بودم اما تو کروناکه مجبور شدم کلاس زبان و دانشگاه را آنلاین برم دیگ عادت کردم که کلاس آنلاین شرکت کنم برای سئو هم فرقی نمیکنه که کدوم نوع را انتخاب کنید فقط باید تمام موارد را مو به مو انجام بدید و تمرین عملیداشته باشید.

البته شرکت در کلاس ها و سیمنارهایحضوری برای ایجاد کانکشن بسیار مهم هست مخصوصا شرکت در رویدادهای کندو به شما کمک میکنه با آدم های حرفه ای آشنا بشید و حتی باهاشون کار کنید

این مسیر ادامه داره و دنبال یه منبع برای یادگیری سئو به صورت تخصصی هستم امیداورم شما هم تجربه اتون را با من به اشتراک بگذارید

آموزش سئویادگیری سئوسئو
کارشناس نرم افزار،کارشناس ارشد تجارت الکترونیک، عاشق یادگیری در حوزه دیجیتال مارکتینگ و سئو و البته وردپرس!
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید