ویرگول
ورودثبت نام
باران
باران
خواندن ۲ دقیقه·۱۰ ماه پیش

ادیت عکس با هوش مصنوعی ؛ آموزش و معرفی ابزارها

اگر شما هم تعداد زیادی عکس دارید که برایتان ارزشمند هستند اما کیفیت پایینی دارند یا نیاز به ویرایش دارند همراه ما باشید تا نحوه ویرایش عکس با هوش مصنوعی را آموزش دهیم.

ادیت عکس با هوش مصنوعی
ادیت عکس با هوش مصنوعی

چگونه با هوش مصنوعی تصاویر را ویرایش کنیم؟

برای ادیت عکس با هوش مصنوعی محددودیتی وجود ندارد و می توانید ادیت های مختلفی مانند تغییر بک گراند، بهبود مات بودن تصاویر، ویرایش چهره، بهبود رزولیشن، بازسازی تصاویر قدیمی و ... را انجام دهید. در این ویدئو من از سایت fotor استفاده می کنم. برای ویرایش عکس وارد سایت شوید.

حالا edit a photo را انتخاب کنید و در مرحله بعد عکس مورد نظر را آپلود کنید.

من یک عکس مات را آپلود کردم و گزینه Ai Enhuncer را انتخاب کردم. همان طور که می بینید در این تصویر تفاوت عکس را قبل از ویرایش عکس با هوش مصنوعی و قبل از ویرایش مشاهده می کنید.

نتیجه نهایی ویرایش عکس با هوش مصنوعی به صورت زیر است:

در این سایت می توانید به راحتی و با یک کلیک بک گراند عکس را حذف کنید، فیلتر برای عکس ها اضافه کنید، عکس ه را تغییر سایز دهید، عکس ها را کراپ کنید و همانند یک نرم افزار فتوشاپ اقدامات مختلفی برای ادیت عکس با هوش مصنوعی و بدون نیاز به مهارت خاصی انجام دهید.

معرفی سایت های ادیت عکس با هوش مصنوعی

در یک سال اخیر که هوش مصنوعی بیشتر شناخته شده است ابزارهای زیادی از هوش مصنوعی معرفی شده اند که کارهای زیادی که قبلا نیاز به زمان زیادی داشتند را با چند کلیک انجام می دهند. علاوه بر سایت Fotor که در بالا معرفی کردیم سایت های زیلادی برای ویرایش عکس با هوش مصنوعی وجو دارند که در لیست زیر می توانید مشاهده کنید:

  • autoenhance
  • hotpot.ai
  • pixlr
  • myedit
  • YouCam Enhance
  • vanceai
  • cutout
  • imagewith.ai

اگر می خواهید جزئیات بیشتر در مورد سایت های ادیت عکس با هوش مصنوعی ببینید پیشنهاد می کنم مقاله زیر را بخوانید:

https://www.rtl-theme.com/blog/ai-image-editors/


هوش مصنوعیعکس هوشویرایش عکس
کارشناس نرم افزار،کارشناس ارشد تجارت الکترونیک، عاشق یادگیری در حوزه دیجیتال مارکتینگ و سئو و البته وردپرس!
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید