ویرگول
ورودثبت نام
barchasbinfo
barchasbinfo
خواندن ۳ دقیقه·۱ سال پیش

خطر مرگ در استفاده از اسید لوله بازکنی! برگرفته از داستانی واقعی

داستان از اونجایی شروع شد که یه روز تصمیم گرفتم با استفاده از محلول های لوله بازکن و سفید کننده حمام را تمیز و ضدعفونی کنم و بوی فاضلابی که از لوله حمام میومد رو با استفاده از محلول لوله بازکن از بین ببرم.

حموم ما تو آشپزخونه قرار داره و هیچ هواکشی نداره، جز کلاهکی که روی پشت بام قرار داره. شروع کردم به شستن حمام با سفید کننده کاشی و بعد ریختن محلول لوله بازکنی در لوله تا حسابی حمام برق بزند و دیگری بوی بدی ندهد. اشتباهی که در اینجا کردم این بود از دستکش و ماسک استفاده نکردم و تصمیم داشتم که بعد از شستن حمام، دوش بگیرم.

اما چشمتون روز بد نبینه که یهو حس کردم نفسم بالا نمیاد و دارم از خفگی میمیرم. اونجا بود که فهمیدم انتشار گازهای اسیدی باعث این اتفاق شدند و من نمیدونستم برای بالا اومدن نفسم باید چیکار کنم. به سختی از حموم بیرون اومدم و حاضر شدم رفتم خونه دوستم. در همین حین سعی می کردم روی تنفسم تمرکز کنم و بتونم به خوبی نفس بکشم. اما هرچی زمان میگذشت حال من داشت بدتر میشد و فکر می کردم دارم مرگو حس می کنم.

دوستم که قیافه منو دید کپ کرد و ترسید. وقتی فهمید ماجرا چیه کلی سرزنش کرد؛ که چرا تو فضای بسته و بدون هیچ هواکشی از محلول های اسیدی برای تمیز کردن و رفع بوی بد فاضلاب استفاده کردم.

بعد از اینکه سرزنش هاش تموم شد کمکم کرد دراز بکشم و سریع رفت برای من ماست سرد آورد و اجبار کرد که اینو بخورم. گازهای سمی تو ریه ها مونده بود و باعث شده بود نتونم به خوبی نفس بکشم. با خوردن ماست سرد باعث شد کمی تنفسم راحت تر و سبک تر بشه.

با دوستم نشستیم صحبت کردیم تا من کمی حواسم از این حال بدی پرت بشه. دوستم تاکید کرد که برای رفع بوی بد فاضلاب یا مشکلات گرفتگی لوله فاضلاب هیچ وقت از اسید لوله بازکنی استفاده نکنم و به جاش حتما به یک لوله بازکن زنگ بزنم بیاد بررسی و رفع کنه.

بهش گفتم اگر جای قابل اعتمادی میشناسه بهم معرفی کنه. سایت لوله بازکنی برچسب جزو پیشنهادش بود که تجربه استفاده از خدمات لوله بازکنی این سایت رو داشته و راضی هم بوده. افرادی که برای رفع گرفتگی هم اومده بودن افرادی قابل اعتماد و ماهر و منصف بودن. منم اسم سایت رو سیو کردم تا بعدا مورد بررسی قرار بدم و استفاده از خدماتشون رو امتحان کنم.

بعد از اینکه اومدم خونه سایت برچسب رو بررسی کردم و فهمیدم که خدماتشون برای سراسر نقاط تهران هست و تو می تونی با جستجو کردن منطقه خودت نزدیکترین لوله بازکنی شبانه روزی در تهران به محله خودت رو پیدا کنی.

علاوه بر اون فهمیدم که تیم پشتیبانی دارن و حداقل 24 ساعت بعد از انجام کار باهات تماس می گیرند و رضایت سنجی می کنند، تا در صورت وجود مشکل یا شکایتی اون رو پیگیری کنند. به نظرم وجود همچین مواردی در یک سایت خدمات لوله بازکنی میتونه خیلی پوئن مثبتی باشه و به راحتی اعتماد کاربرا رو جلب می کنن.

من هنوز تجربه استفاده از خدماتشون رو ندارم اما اگر شما به خدمات لوله بازکنی در تهران نیاز دارین می تونین وارد سایت برچسب بشین و با نزدیکترین لوله باز کنی تهران به منطقه خود تماس بگیرید.

لوله بازکنیاسید لوله بازکنیمحلول لوله بازکنلوله بازکنی تهران
www.barchasb.net
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید