ویرگول
ورودثبت نام
Mahdi Fayazi
Mahdi Fayazi
خواندن ۳ دقیقه·۱ سال پیش

نکاتی که تو انتخاب امداد خودرو باید بهشون دقت می‌کردم!

پیدا کردن امداد خودرو همیشه کار سختیه و معمولا تو بدترین شرایط ممکن به یه امداد خودرو خوب نیاز پیدا می‌کنیم. همین مورد باعث میشه پیدا کردن یه امداد خودرو خوب سخت تر از چیزی باشه که فکرش رو می کنیم. اگه شما هم جزو کسایی هستین که دغدغه پیدا کردن یه امداد خودرو خوب رو دارن، بهتون پیشنهاد می‌کنم همراه من بمونید تا با هم بهترین راه‌های پیدا کردن یه امداد خودرو خوب و حرفه رو مرور کنیم.

پیدا کردن امداد خودرو خوب تو مشهد
پیدا کردن امداد خودرو خوب تو مشهد

یکی از ساده ترین راه ها واسه پیدا کردن یه امداد خودروی خوب، پرس و جو از اطرافیانه. همیشه لازم نیست منتظر بدترین اتفاق‌ها واسه ماشینمون باشیم تا دنبال یه امداد خودرو خوب بگردیم! می‌تونیم شماره امداد خودرو مورد نظرمون رو تو گوشی سیو داشته باشیم تا کارمون تو شرایط بحرانی ساده‌تر بشه. پس سعی کنین از اطرافیانتون که ماشین دارن شماره یه امداد خودرو خوب رو بگیرید تا تو هر شرایطی بتونین ماشینتون و البته مهم‌تر از ماشین خودتون رو نجات بدین!

جستجو کردن تو وب هم یکی دیگه از راه‌های پیدا کردن یه امداد خودرو خوبه. وقتی تو یه شب برفی ماشینم خراب شد، فهمیدم دیگه واسه زنگ زدن و پرس و جو از اطرافیان دیره و من موندم و یه ماشین که باتریش وسط جاده خوابیده! تو همچین شرایطی منم مثل خیلی‌های دیگه دست به دامن سرچ شدم و درباره امداد خودرو مشهد جستجو کردم. با این که دو سه تا شماره اول جواب درستی ندادن اما دست آخر تونستم یه امداد خودرو خوب پیدا کنم و ماشینمو از اون شرایط نجات بدم.

با توجه به تجربه خودم، پیشنهاد می‌کنم آرامش خودتون رو حفظ کنین و سریع به اولین شماره‌ای که پیدا کردین زنگ نزنین! بهتره سایت امداد خودروی مورد نظرتون رو خوب بررسی کنین تا ببینین اون شرکت چه فعالیت هایی داره و چه چیزهایی رو ضمانت می‌کنه. برای مثال خیلی جاها درباره قیمت یا کیفیت انجام کار ضمانتی انجام نمی‌دن و بهتره تو این موضوع دقت کافی رو داشته باشین تا سرتون کلاه نره!

کنار این موضوع، بهتره حواستون به حرفه امداد خودروها هم باشه! منظورم چیه؟ منظورم اینه که گاهی امداد خودروها فقط تو کار حمل خودرو هستن و تعمیرکار ندارن. این چیزی بود که اون شب سرد خیلی خوب متوجهش شدم! برای همین پیشنهاد می‌کنم اگه مثلا تو مشهد زندگی می‌کنین، دنبال مکانیک سیار در مشهد بگردین.

این نکته اهمیت زیادی داره و می‌تونه تو انتخاب یه امدادخودرو خوب به شما کمک کنه. در کل بهتره همیشه شماره یه امداد خودرو خوب که فعالیت اصلیش تو شهر شماست رو همراهتون داشته باشین و تو گوشیتون سیو کنین. در کنار این موضوع، نکته مهم دیگه‌ای که توجه بهش خالی از لطف نیست، انتخاب امداد خودروهای رسمی برند ماشین خودتونه. البته بعضی از این امداد خودروها بعد از طی شدن یه کیلومتر خاص یا تموم شدن گارانتی، به شما خدمات نمی‌دن که مورد عجیبیه و خودم هم متوجه دلیلش نمی‌شم! آخر سر هم دقت کنین که امداد خودرو شما باید خدمات تعمیری هم داشته باشه و مثلا من نوعی، باید سراغ تعمیر خودرو سیار در مشهد (که شهرمه) بگردم.

شما هم اگه تجربه‌ای تو انتخاب امداد خودروها دارین تو بخش نظرات با بقیه کاربرا به اشتراک بزارین تا همگی کار راحت‌تری داشته باشیم و با مشکلات کمتری سر و کله بزنیم.


امداد خودروتعمیر ماشینتعمیر خودروامداد خودرو مشهدمکانیک سیار در مشهد
علاقمند به مارکتینگ، سینما، ادبیات، موسیقی، تکنولوژی و هر چیز دیگری که زندگی را پیچیده می‌کند.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید