ویرگول
ورودثبت نام
صابر بخشی در بر مدار رشد (مدرس دانشگاه| لایف کوچ|توسعه فردی)
صابر بخشی در بر مدار رشد (مدرس دانشگاه| لایف کوچ|توسعه فردی)
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

ده نکته طلایی برای زندگی بهتر (جان کلام مربیان دانشگاه کوچ - قسمت دوم)


آنچه در ادامه خواهد آمد قسمت دوم نکات برگزیده کتاب آقای توماس جی.لئونارد است. لئونارد را می توان از سرآمدان کوچینگ در دنیا و بنیان گذاران کوچینگ زندگی دانست.

وی از بیش از صد نفر از کوچ های مطرح دنیا خواسته که جان کلام تجربیات شان را در قالب تک جکلاتی نسبت به کار و زندگی بیان کنند.

در مراحل توسعه فردی و پیشرفت، وجود یک مربی یا کوچ (Coach) بسیار کمک‌کننده است و می تواند معجزه کند
در مراحل توسعه فردی و پیشرفت، وجود یک مربی یا کوچ (Coach) بسیار کمک‌کننده است و می تواند معجزه کند


1️⃣ راه های جایگزین،‌ موثرتر از اولتیماتوم ها و اتمام حجت ها هستند.

2️⃣ دگرگونی با اقدام اتفاق می‌افتد.

3️⃣ قدرت واقعی از توانایی در تمرکز کردن ناشی می‌شود.

4️⃣ وقتی به خوبی استراحت کرده باشم، آرام تر و موثرتر هستم.

5️⃣ همان طور که من دیگران را دوست دارم و به آن ها احترام می‌گذارم، می توانم خودم را دوست داشته باشم و به خودم احترام بگذارم.

6️⃣ نگرش شکرگذار بودن باعث فزون نعمت می شود.

7️⃣ داشتن اندوخته و پس انداز به انسان آزادی بیش تری در زندگی می دهد.

8️⃣ قول ها مقدس هستند.

9️⃣ افرادی که خوشحال هستند، تلاش برای سردر آوردن از همه چیز را کنار گذاشته اند.

? آن چه به سمتش جذب می شویم، همیشه آن چیزی نیست که می خواهیم.


با جلسات کوچینگ حال خوب و زندگی خوب رو تجربه کن...
با جلسات کوچینگ حال خوب و زندگی خوب رو تجربه کن...


* تعیین وقت جلسات کوچینگ و مشاوره با من (توسعه فردی l موفقیت l ازدواج):
{ از طریق آی دی : saber_coach }


بر مدار رشد زندگی باید کرد?
تلگرام | اینستاگرام l بله l ویرگول
@barmadareroshd

توسعه فردیپیشرفتکوچینگحس خوبموفقیت
همیشه جا برای بهتر شدن هست؛ بر مدار رشد باش... رشد آهنگ یادگیری هست(مربی مهارتهای زندگی|توسعه فردی|طراحی زندگی|شتابدهنده ی رشد| مهارتهای ارتباطی| خلاقیت.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید