ویرگول
ورودثبت نام
برمک بهره‌مند
برمک بهره‌مند
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

به ویرگول آمده‌ام تا از دیجیتال مارکتینگ برایتان بگویم...

سلام، این اولین پست من در ویرگول است. از این وب‌لاگ خوشم آمده است. امیدوارم که بتوانم در روزهای آینده مقالات زیادی را در اینجا منتشر کنم. من یک دیجیتال مارکتر هستم و در اسپانیا زندگی می‌کنم و خوشحال می‌شوم که آموخته‌هایم در این طرف آب را به فارسی‌زبان‌ها منتقل کنم. همچنین یک وب‌سایت آموزشی راه‌ انداخته‌ام که در آن دوره‌های آموزش دیجیتال مارکتینگ برگزار می‌کنم. خوشحال می‌شوم که به آکادمی برمک.دیجیتال سر بزنید و نظرتان را با من در من بگذارید.

زندگی کاری من به مشاوره به شرکت‌هایی می‌گذرد که وارد فضای آنلاین شده‌اند و می‌خواهند روی بستر آنلاین محصول و خدمت خود را عرضه کنند. بیشتر این شرکت‌ها یا در بریتانیا هستند یا در ایران. و من از اسپانیا با دورکاری یا در حال تحقیقات بازار هستم، یا در حال تدوین استراتژی دیجیتال یا در حال تهیه محتوا.

دیجیتال مارکتینگ شاخه‌های مختلف دارد و هر شاخه کلی شاخ و برگ دارد و نمی‌شود با یک ماه و دو ماه حتی یک شاخه آن را به خوبی فرا گرفت.

من پنج سال گذشته را در دنیای بازاریابی سیر کرده‌ام. در این رشته Post-graduate Diploma دارم و عضو مدرس Harvard Business Publishing Education هستم.

من بیشتر وقت آزادم را به خواندن مقالات در حوزه بازاریابی می‌گذارم. سال‌ها پیش که با این حوزه روبرو شدم، در جا شیفته آن شدم و این شیفتگی همواره ادامه داشته است. و این روزها که بازاریابی با دیجیتال درهم تنیده شده است، این شیفتگی دو چندان شده است چون من هم عاشق بازاریابی هستم و هم عاشق هر آنچه دیجیتال است.

امیدوارم مقاله‌هایی که اینجا می‌نویسم به کارتان بیاید تا بازاریاب‌های بهتری شوید و بتوانید کمپین‌های بازاریابی موفقی را راه‌اندازی و اجرا کنید.

اگر با من کاری داشتید، راحت می‌توانید به وب‌سایت من بیایید و آنجا برای من پیام بگذارید.

ارادتمند همگی،

برمک بهره‌مند. https://barmak.digital/


دیجیتال مارکتینگبازاریابیمشاوره دیجیتال مارکتینگآموزش دیجیتال مارکتینگآموزش بازاریابی
من یک دیجیتال مارکتر هستم که عاشق بازاریابی‌ام. هم یاد می‌گیرم و هم آموزش و مشاوره می‌دهم. https://barmak.digital/
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید