ویرگول
ورودثبت نام
برنامه نویسی
برنامه نویسی
خواندن ۱ دقیقه·۲ ماه پیش

چرا ما آدم ها کاری نمیکنیم؟

نمیدونم چرا بعد از این همه مدت دوباره اومدم توی ویرگول بنویسم؟!!!

شاید بخاطر اینه که هر روز درگیر 2 سایتی هستم که سخت دارم روشون کار میکنم

یا شاید بخاطر اینه که سرعت تایپ بالایی دارم.(مزاح)

چرا واقعاً ما آدم ها برای اینکه بیشتر پول در بیاریم کار بهتر یا هدفمند تری انجام نمیدیم؟؟؟

من الآن چندین وقته میخوام یه حرکتی برای مارکتینگ و تبلیغات سایت هام انجام بدم. ولی ترس این رو دارم که نکنه پولی که میخوام برای تبلیغ بذارم برنگرده؟ یا اینکه جواب نده! اعتماد به اون کار ندارم

ولی مهم اینه!!!

گوساله درونم رو باید زنده کنم!

اگه بتونم گوساله درونم رو زنده کنم به این نتیجه میرسم که بالاخره باید شروع کنم و بازخورد بگیرم تا ببینم جواب داده یا نه

اگه جواب داد که ادامه میدم

اگر هم جواب نداد یه مسیر دیگه رو امتحان میکنم

خلاصه اینه که باید تست کنی و بازخورد بگیری تا به نتیجه مطلوب برسی و گوساله درونت رو زنده کنی رفیق...!!!



درونم زندهگوساله درونمکارکسب و کاردیجیتال
آموزش زبان های برنامه نویسی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید