ویرگول
ورودثبت نام
آوای برترشو
آوای برترشو
خواندن ۵ دقیقه·۱۰ ماه پیش

خنده بازار

‏راهنمایی که بودیم، مدیر با برگه‌های رضایت نامه اومد سر کلاس گفت: «بچه‌ها برای اردوی هفته دیگه این برگه رو بدید والدین‌تون امضا کنن و حتما فردا بیارید»

نیم ساعت بعد اومد گفت:

«تاریخ و زمان اردو اشتباهه؛برگه‌ها رو تحویل بدید تا برگه های جدید رو بدیم.»

نصف برگه‌ها، امضا شده بود ???



دیشب واسم خواستگار اومد...

مادر داماد گفت:
عروس خانم بغیر از آرایش کردن کار دیگه ای هم بلده؟؟؟ ?

مامانمم گفت: شستشو...

دخترم میتونه در عرض ۱۰ ثانیه کل خانوادتونو بشوره بذاره کنار ????



ای کاش تو لیست مخاطبا یه اسم باشه که وقتی دلت میگیره اس بدی بگی حالم گرفته اونم نپرسه چته؟ چرا؟ چی شده؟?
فقط بگه دلت غلط کرده وقتی منو داره بگیره...?



ما که بخیل نیستیم ولی هرکی داره ایشالا موقع اس دادن شارژش تموم شه ?




یه آقایی رفت خونه دید زنش نشسته داره گریه میکنه. گفت چته چرا گریه میکنی؟! مادرش گفت چه انتظاری داری از زنی که طلاقش دادی؟! مرد گفت کی طلاقش دادم؟! مادرش گفت امروز ظهر براش پیام فرستادی که طلاقت دادم!


مرد گفت من از صبح گوشیمو گم کردم، شاید اونی که گوشیمو پیدا کرده پیام فرستاده! گوشیتو بده بهش زنگ بزنم.  زنگ زد به گوشیش، یه آقایی جواب داد. مرد گفت تو پیام فرستادی به زنم که طلاقت دادم؟!  دزده گفت آره... از صبح تا حالا مخمو خورده! مدام گوجه بگیر، خیار بگیر، سبزی بگیر، اينو ببر، اونو بيار، خواهرت اینو گفت، مادرت این کارو کرد...

منم کلافه شدم بجای تو طلاقش دادم راحتت?




بابام داشت با تلفن صحبت میکرد، صدا تلویزیون زیاد بود

یهویی قاطی کرد گفت صدای این بی صاحاب رو کم کن ببینم این بی پدر چی میگه?

بعدش با جمله "بزرگوار داشتین میفرمودین" ادامه داد??


خوش خنده:
یه عدد بین ۱۰ تا ۲۰ انتخاب کن ?
اون عدد رو با ۳۲ جمع کن
حاصل رو ضرب در ۲ کن
حاصل رو منهای ۱ کن
حالا چشماتو ۵ ثانیه ببند.



.
.




.
همه جا تاریک شد. درسته؟؟؟ ?
.
اینو خودم درس کردم ??
ما اینیم دیگه!?????✋


اومدم به بابام گفتم امروز 9 کیلومتر دویدم ???












برگشت گفت ماشالا مردم دکتر مهندس تربیت کردن ما اسب تحویل اجتماع دادیم‼️??????

?

ای تف تو روحت ملوان زبل ، باز یادم افتاد??












بچه ک بودم وقتی اسفناج میخوردم حس میکردم زورم زیاد شده?

میرفتم تو کوچه دعوا،
مثل خر کتک میخوردم بر میگشتم?????????


?

رفتم مغازه میگم ببخشید تخمه دارید؟
میگه کیلویی؟



گفتم پ… یهو داد زد خفه شو، چیه شما جوونا یادگرفتین میگین پ ن پ!


گفتم پنیرم میخواستم!
بدبخت کلی عذر خواهی کرد گفت :پنیر کیلویی بدم؟





گفتم پ ن پ متری بده!!!
بعد در رفتم…??????????????

?

طرف از دار دنیا یه شلوار داره ?
که اونم کادو واسه باباش آوردن ?
کوچیک بود دادن این بپوشه ?











بعد توی خواستگاری جوری میگه دنیارو به پات میریزم ?

کسی که ندونه خیال میکنه طرف امپراطور چوسانِ قدیمه ????

?@

من روزای جمعه تصمیم میگیرم فقط استراحت کنم و هیچ کاری انجام ندم
البته روزای دیگه هم همینه ولی جمعه ها نسخه ی بدون عذاب وجدانشه?

?@

‏یه بارم خواب مونده بودم،

با عجله آماده شدم رفتم دانشگاه. نگهبان ورودی باچشای گرد شده کارت دانشجوییمو خواست تو خواب وبیداری با کولی بازی  گفتم

آرههه من دانشجو نیستم دیوانم تو نیم متربرف اومدم، اصن منو ببر حراست، گفت آروم باش خواهرم دانشجویی

ولی کاش دفعه بعدی با شلوارخواب صورتی گل گلی نیای دانشگاه?

?

ﺳﻪ ﺗﺎ خنگ ﺳﻮﺍﺭ ﺗﺎﮐﺴﯽ ﺷﺪﻥ ، ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﻓﻬﻤﯿﺪ خنگند ، ﺣﺮﮐﺖ
ﻧﮑﺮﺩ ﻭ ﮔﻔﺖ ﺭﺳﯿﺪﯾﻢ !
ﺩﻭ ﻧﻔﺮ ﮐﺮﺍﯾﻪ ﺩﺍﺩﻥ ﻭ ﭘﯿﺎﺩﻩ
ﺷﺪﻥ
ﺳﻮﻣﯽ محکم ﺯﺩ ﺗﻮ ﺳﺮ ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ

ﮔﻔﺖ : ﻫﯿﭻ ﻭﻗﺖ ﺍﯾﻨﻘﺪ
ﺗﻨﺪ ﻧﺮﻭ .ﻫﯿﭻ ﻭﻗﺖ??



‏یه بارم دوچرخه ثابت بدنسازی خریدیم ۲ ملیون

مامانم اومده بود خونه دیده بود چرخ نداره فکر کرده بود خراب شده ...
3 هزار تومن فروخته بودش به نون خشکی :/?

?

ًﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﻓﯿﻠﻢ ﺧﺎﺭﺟﯿﺎ ﻣﯿﺨﻮﺍﻥ ﺑﭽﻪ ﺭﻭ ﺷﺎﺩ ﮐﻨﻦ ﺩﺳﺖ
ﻣﯿﺒﺮﻥ ﭘﺸﺖ ﮔﻮﺷﺶ ﯾﻪ شکلات ﻣﯿﺎﺭﻥ ﻣﯿﺪﻥ
ﺑﻬﺶ ﺷﺎﺩ ﻣﯿﺸﻪ







ﺍﻭﻧﻮﻗﺖ دوست بابام ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺖ ﻣﺎﺭﻭ ﺷﺎﺩ ﮐﻨﻪ
ﭘﻠﮑﺎﺷﻮ ﺑﺮ ﻣﯿﮕﺮﺩﻭﻧﺪ ﻣﺎ ﻣﺚ ﺳﮓ ﻣﯿﺘﺮﺳﯿﺪﯾﻢ مرتیکه روانپریش,,,?????????




این چرتوپرتارو از کجاتون درمیارید
خداوکیلی؟


نوشته "هوایم بی تو درد میکند"?












هواتون کجاتون میشه لعنتیای باکلاس!!؟؟?????



?

باجناق بابام يه ويلا داره تو زعفرانيه
دوتا شركت تو دبی
و سه تا ماشين لوكس





اونوقت بابام جلوش خربزه قاچ كرده
ميگه هروقت تونستی يه همچين خربزه ای بخری بيا با من صحبت كن?





پلیس جلو ماشین دختره رو میگیره میگه : خانوم نمی تونید از این اینجا برید، مسیر همت به امام حسین بسته است


دختره میگه : من شما پسرا رو خوب می‌شناسم وقتی قسم میخورید حتما دارید دورغ میگید...??





‏دیروز رفیقم تشنج کرد
هر چقد دست و پا زد من بهش توجه نکردم و گفتم برو از سگت کمک بگیر تا بفهمه که دیگه استوری نذاره که سگ‌ها مرامشون از آدما بیشتره
الانم داریم از سر خاک میایم





?

نُخاله به چه کسی میگویند؟؟





به کسی که خاله نداشته باشد نو خاله (No Khale)میگویند????

تا اکتشاف بعدی بدرود?✋?





?

به مامانم میگم غذا کی حاضر میشه؟
میگه وقتی بابات بیاد

میگم کی بابا میاد؟
میگه وقتی غذا حاضر بشه?


الان دارم فرق کلمات سفسطه و مغلطه و مباحثه در منطق فیثاغورث رو واسه معده م توضیح میدم. امیدوارم هنگ نکنه!?
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


‏یه همسایه دارم همش میاد دمه خونه یا پیاز میخواد یا گوجه میخواد یا تخم مرغ

چند وقت پیش شمال بودم

زنگ زده میگه نبودید خونه من رفتم به حساب شما از سر کوچه ۵ تا تخم مرغ و تن ماهی خریدم

اونقد که تو خونه به توالت گفتیم
" تالار اندیشه "
وقتی پسر عموم کارت دعوت عروسیش رو بهمون داد، روش نوشته بود مکان: تالار اندیشه

داداش کوچیکم اومده ازم می پرسه:
داداشی عمو اینا واسه چی جشن عروسی مهدی رو تو توالت میگیرن؟



اجتماعامام حسینتخم مرغ
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید