ویرگول
ورودثبت نام
Reihaneh dastres
Reihaneh dastres
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

نصب و کرک استیمول سافت در ری اکت

نذر کردم هروقت موفق شدم گزارشات استیمول رو کرک کنم درمورد نحوه ی کرک کردنش مقاله بنویسم تا حداقل شما زودتر از من به نتیجه برسید.

بریم که داشته باشیم

قدم اول

۱.نسخه ی دلخواهتون رو از سایت سافت۹۸ دانلود کنید

۲.دقیقا همون نسخه رو تو پروژتون نصب کنید من از ورژن ۲۰۲۳.۱.۱ استفاده کردم

npm i stimulsoft-reports-js@2023.1.1

۳. از فایلی که دانلود کردین در مسیر crack/libs/reports.js/scripts اسکریپت های موجود را کپی کنید.

مثلا اگر از داشبورد میخواید استفاده کنید اسکریپت های موجود در Dashboards.JS رو کپی کنید.

۴.از سورس کد قسمت نود ماژول فولدر مربوط به stimulsoft-report-js را پیدا کرده و اسکریپت هایی که کپی کردید رو در فولدر اسکریپت قرار بدید

اگر بعد از نصب پکیج پروژه رو ران کنید و بعد کرک کنید به احتمال ۹۹٪ به درستی کرک نمیشه.

۴.لایسنس مورد نظر رو از فایل های سافت ۹۸ کپی کرده و اینجوری به گزارشاتتون اضافش کنید:

Stimulsoft.Base.StiLicense.key = &quot لایسنس &quot

۵.حالا با خیال راحت پروژه رو ران کنید و حالشو ببرین.


کرکاستیمول سافتری اکتگزارش
فرانت دولوپر(ری اکت)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید