بازیتو
بازیتو
خواندن ۲۶ دقیقه·۱ سال پیش

معرفی بازی Lords of the Fallen

نقد و بررسی بازی لرد اف د فالن

اگر در ابتدا موفق نشدید، دوباره تلاش کنید

هنگامی که سازندگان اصلی در سال 2014 جسورانه تلاش کردند تا رعد و برق FromSoftware را در یک بطری بازسازی کنند، کاملاً به نتیجه نرسیدند. نزدیک به یک دهه و تقریباً یک میلیون نسخه کربن بعد از آن، ممکن است به نظر برسد که زمان بهتری برای حرکت دیگری وجود نداشته است. خوشبختانه، تازه واردان، با نام گیج‌کننده «اربابان سقوط کرده»، با اعتماد به نفس ضربه می‌زنند.

واقعیت دوگانه بازی شگفت انگیزی برای کاوش است و ساختاری متنوع و پیچیده دارد. مبارزات آن به قدری روان و رضایت بخش است که من آماده هستم تا برخی از مشکلات شدید عملکرد، اشکالات و باس فایت های دلسرد کننده را ببخشم. این ضربه نهایی تغییردهنده بازی نیست، اما من پیش‌بینی می‌کنم که ساعت‌های بیشتری را صرف مقابله با دشمنان کنم و در دنیای هوشمند آن جستجو کنم و کاستی‌های آن را ببخشم.

کاوش در دنیای RPG

Lords of the Fallen یکی دیگر از آثار هیجان‌انگیز در ژانر اکشن-RPG است که در یک دنیای فانتزی ترسناک اتفاق می‌افتد. بازیکنان دیگر شما را برای برخی اقدامات مشارکتی یا بازیکن در مقابل بازیکن به چالش می کشند، که مرگ همدم مکرر آن است. سیستم مبارزاتی بازی که یادآور نقش‌آفرینی‌های اکشن سوم شخص وحشیانه است، به شدت به زمان‌بندی، مدیریت وضعیت بدن و بهره‌برداری از آسیب‌پذیری‌های دشمنان متکی است و نهایت جسارت را از خود بیرون می‌دهد.

در حالی که از کلاسیک هایی مانند Dark Souls الهام می گیرد، عناصر منحصر به فردی وجود دارد که شما را به وجد می آورد. اینها شامل پازل های شیطانی با واقعیت دوگانه یا یک فانوس جادویی نفیس است که به شما امکان می دهد روح را مستقیماً از دشمنان خود رها کنید.

کاوش در قلمرو

چالش را انجام دهید و به دنیای شگفت انگیزی بپردازید، جایی که واقعیت به دو بخش تقسیم شده است. Lords of the Fallen دارای یک محیط واقعاً نفس گیر، یک معماری همه کاره و پیچیده است، و نبردهایی به قدری روان و لذت بخش است که مایلم از ویژگی های مشترک با همتایانش چشم پوشی کنم. برخی از مشکلات جدی عملکرد، باگ‌ها و باس فایت‌های دلسردکننده نشان می‌دهد که این ضربه نهایی یک ضربه ویرانگر نیست. با این وجود، انتظار دارم ساعت های بیشتری را صرف ضربه زدن به دشمنان و کاوش در هر گوشه و کنار دنیای هوشمند آن کنم.

پیچ و تاب منحصر به فرد

این بازی به طور آزادانه از کلاسیک های FromSoftware، به ویژه Dark Souls وام گرفته است، اما ویژگی های متمایزی را معرفی می کند که هیجان شما را تحریک می کند. در میان آنها ترفندهای فوق العاده هوشمندانه با واقعیت دوگانه و یک چراغ جادویی خیره کننده وجود دارد که به شما قدرت می دهد تا ارواح را مستقیماً از دشمنان خود رها کنید.

می‌دانم که گذر از این ژانر گاهی اوقات می‌تواند ناامیدکننده باشد، زیرا اغلب تکراری به نظر می‌رسد. این روزها، بازی‌های زیادی وجود دارد، و در حالی که لذت بردن از یک سبک آشنا چیز بدی نیست، اما زمانی که احساس می‌کنید از قبل می‌دانید 90 درصد آن چگونه خواهد بود، می‌تواند کمی ناامیدکننده باشد. به نظر می رسد همه از یک کتاب بازی استفاده می کنند، با ترفندها و حقه هایی که باعث می شود فکر کنم: "اوه، من نمی توانم صبر کنم تا هیولاها از پشت آن جعبه ها بیرون بپرند و به من حمله کنند" یا وقتی وارد یک منطقه باتلاقی می شوم. مطمئنم که باید از کنار موجوداتی بپرم که سعی در مسموم کردن من دارند. در این مرحله، من شروع به از دست دادن ردیابی بازی‌هایی که دارم بازی می‌کنم که آیتم‌های ترمیم‌کننده را با چه نام‌هایی صدا می‌کنند - Estus Flasks، Flasks of Crimson Tears، Pulse Cells، Healing Gourds، و غیره را از دست داده‌ام. اگر همه این نام ها شروع به یکسان می کنند، در اینجا انتظار دژاوو بیشتری داشته باشید.

داستان بازی Lords of the Fallen

اگر "Lords of the Fallen" نیز برای شما آشنا به نظر می رسد، به این دلیل است که نام خود را با بازی 2014 توسعه یافته توسط Deck13 مشترک است - اما همانطور که فقدان "2" یا چیزی مشابه ممکن است نشان دهد، این Lords of the Fallen 2 نیست. این بیشتر یک راه اندازی مجدد کامل است. کسانی که نسخه اصلی را بازی کرده‌اند، مطمئناً NPC‌ها درباره برخی اصطلاحات آشنا (و گاهی بی‌معنا) مانند "The Rhogar" و "Adyr" صحبت می‌کنند، یا مناظر بسیار جالب و متمایز را می‌بینند، مانند بازوی دراز شده یک خدای افتاده در دوردست. با این حال، توسعه دهنده جدید، Hexworks، تنها از ابتدایی ترین عناصر نسخه قبلی استفاده کرده است. خبر خوب این است که داستان تازه ای که از طریق داستان سرایی بازسازی شده و غبارآلود روایت می شود بسیار بهتر از داستان قبلی است و دنیا بسیار زیباتر به نظر می رسد. اینجا و آنجا شخصیت‌های جذابی وجود دارد، و از داستان‌های جذاب و جهان‌سازی برای لذت بردن در هنگام برخورد با جناح‌های مختلف که می‌توانید با آن‌ها هماهنگ شوید یا با آن‌ها کار کنید، لذت ببرید، حتی اگر گاهی به نظر می‌رسد که این چیزها در زیر کوهی از فانتزی‌های عمومی دفن شده‌اند (مانند مفهوم اصلی فوق العاده عمومی). استفاده از "انگشتان سوخته" هنگام هجوم به دنیای بازیکنان دیگر، پیچ و تاب جالبی به تجربه اضافه می کند.

کشف دنیای جدید

در حالی که "Lords of the Fallen" مطمئناً از بسیاری از همتایان خود الهام می گیرد، مهم ترین ایده اصلی آن بهترین است: قلمروهای دوگانه ای که می توانید به طور یکپارچه در هر زمان بین آنها مبادله کنید. Axiom، دنیای فیزیکی که اکثر مردم آن را درک می کنند، در بالای دنیای وحشتناک تاریکی قرار دارد که به نام Umbral شناخته می شود، که می توانید با استفاده از یک فانوس جادویی به آن دسترسی پیدا کنید. همانطور که به اطراف می دوید، رئیس ها را می کشید، و درها را زیر پا می گذارید، باید در هر دوی این قلمروها حرکت کنید، که واقعاً یک راه جدید جدید برای کشف محیط اضافه می کند. به عنوان مثال، ممکن است در دنیای معمولی با یک پل شکسته روبرو شوید، اما با پرش به داخل آمبرال، می‌توانید با استفاده از یک پلت فرم ارگانیک و خاکستری از آن عبور کنید که تنها با ورود به قلمروی تاریک و شبح‌آلود قابل رویت و ملموس است - این تا حدودی مرا به یاد چیزهای ترسناک می‌اندازد. فرودو با قرار دادن حلقه ی یک هواپیما وارد هواپیما می شود، مگر اینکه بسیار مفیدتر و کم خطرتر باشد. این مکانیک تقریباً بر همه جنبه‌های خرید Lords of the Fallen تأثیر می‌گذارد، از جنگ، جایی که در غیر این صورت دشمنان غیرقابل درک معمولاً با ورود به Umbral به تهدیدهای وحشتناک تبدیل می‌شوند، تا اکتشاف، زیرا هر منطقه اساساً دارای دو نسخه است که تضمین می‌کند چندین اجرا در یک بخش برای دیدن همه آن‌ها تضمین شود. چیزی که شما از دست داده اید.

جالب‌تر این واقعیت است که می‌توانید بدون وارد شدن به Umbral با فانوس مورد اعتماد خود ارتباط برقرار کنید و قطعه کوچکی از آن را که در اطرافتان قابل مشاهده است ببینید. انجام این کار به شما امکان می دهد تا کارهایی مانند دور زدن موانع فیزیکی که در قلمرو دیگر وجود ندارند و نگاهی گذرا به چیزهایی که ممکن است در طرف دیگر پنهان شده باشند را قبل از انتقال کامل انجام دهید. این باعث می‌شود کمتر در مورد دویدن از نقطه A به نقطه B و بیشتر در مورد وقت گذاشتن برای درک هر منطقه و کشف اسرار آن هنگام جابه‌جایی بین واقعیت‌ها و استفاده از فانوس خود برای روشن کردن تفاوت‌های آنها کاوش کنید. همچنین بسیار عالی است که اگر توسط دشمن کشته شوید، به جای مرگ، ناخواسته به داخل آمبرال کشیده می شوید و آخرین فرصت زندگی را به شما می دهد. برای بازگشت به دنیای واقعی، باید توتم‌هایی را پیدا کنید که در سراسر این مکان سایه‌آمیز پنهان شده‌اند یا به یک ایست بازرسی برگردید تا استراحت کنید، اما هشدار داده شود، دشمنان قدرتمندتر و بی‌امان‌تر بی‌نهایت شروع به باززایی و شکار شما می‌کنند.

گیم پلی بازی Lords of the Fallen

مایه تاسف است که Lords of the Fallen با مشکلات جدی عملکرد حتی با سخت افزار رده بالا دست و پنجه نرم می کند. این مشکلات می تواند منجر به لکنت، کاهش نرخ فریم و حتی خرابی، به ویژه پس از جلسات طولانی بازی شود. به نظر می رسد برخی از این مشکلات به قدری ثابت هستند که شما مجبور به راه اندازی مجدد رایانه خود به امید بهبود موقت هستید. این مشکلات عملکرد واقعاً می تواند ناامید کننده باشد، و امیدوارم در به روز رسانی های آینده برطرف شود و بهبود یابد. نادیده گرفتن چنین مسائل شدید دشوار است.

با این وجود، وقتی نرخ فریم در قیمت Lords of the Fallen می‌تواند بالا بماند، از برخی جنبه‌ها برتر است. طراحی سطح آن در حافظه اخیر درجه یک است و دارای محیط های جذاب و اغلب نفس گیر، اسرار متعدد برای کشف و انواع دشمنان منحصر به فرد برای مبارزه است. این کمپین که حدود 40 تا 50 ساعت طول می کشد، مستقیماً از Dark Souls اصلی با تلاش برای اتصال هر منطقه از نقشه به یک مرکز مرکزی الهام می گیرد و فرصت های زیادی را برای باز کردن قفل میانبرها و عقب نشینی ارائه می دهد، اگرچه این کار در این زمان انجام می شود. هزینه طولانی کردن گیم پلی بازی و ایجاد هر 15 دقیقه یا بیشتر از جایی که هستید مانند یک کار طاقت فرسا است.

از بین بردن انبوهی از نیروهای اسکلتی عجیب و غریب، چرخش با تیغه ها و شمشیرها، می تواند در Lords of the Fallen کاملاً رضایت بخش باشد. شما این قابلیت را دارید که به عنوان یک کبود قدرتمند با شمشیر و سپر قابل اعتماد بازی کنید، یک شخصیت سریع و زیرک که یادآور Bloodborne است، یا طلسم‌کنندگان مختلف با توانایی‌های منحصربه‌فرد و در عین حال غیر متعارف مانند جذب سطوح در شعله‌ها و تراوش کردن یا برکت دادن به شما و متحدانتان با خواص درمانی. . ارتقاء سلاح‌ها، جادوها و شکاف‌ها برای پیشرفت‌های ویژه به گسترش بیشتر این سفارشی‌سازی کمک می‌کند. با نه کلاس کاراکتر برای شروع (و چهار کلاس اضافی که می‌توان بعداً قفل آن را باز کرد)، فضای زیادی برای قابلیت پخش مجدد و سبک‌های پخش مختلف وجود دارد، که یکی از جنبه‌های مورد علاقه من در هر اکشن-RPG است.

همچنین شایان ذکر است که بسیاری از مناطقی که در آن شرکت خواهید کرد واقعاً چالش برانگیز هستند، اغلب مملو از دشمنان نخبه هستند که شما را با حملات ویرانگر در محیط‌های کلاستروفوبیک شلوغ می‌کنند و راه‌های متعددی برای کشتن خود ارائه می‌دهند. ورود به قلمرو Umbral حتی دشمنان و خطرات بیشتری را شامل می‌شود که آن را به یک تجربه واقعاً جذاب و گاهی شدید تبدیل می‌کند. تنها مسئله واقعی این است که دشمنان گاهی اوقات می توانند به ضخامت یک کیسه مو باشند، که مشکلی منحصر به فرد در این سبک نیست، اما تماشای تلاش آنها برای درک هندسه جهان فقط برای ایستادن در آن همیشه سرگرم کننده است. انفجار مکرر آنها با توپ های رعد و برق و رعد و برق یک درمان است.

شما نه تنها از عالی بودن کاوش در خرید Lords of the Fallen راضی هستید. فانوس جادویی شما و رابطه آن با قلمرو موازی Umbral نیز در مبارزه بسیار مفید است. عمدتاً به این دلیل که می توانید از توانایی Soul Flay آن برای کشیدن روح دشمنان، متوقف کردن آنها در مسیر خود و آسیب پذیری آنها برای مدتی استفاده کنید. شما حتی می توانید روح آنها را روی یک صخره بیندازید تا وقتی بدن آنها در نهایت به زمین برخورد کرد، سقوط کنند. این برای خلاص شدن از شر دشمنان مزاحم که شما را در نزدیکی لبه یک صخره درگیر می کنند بسیار مفید است. برخی از دشمنان دارای حفاظت ماوراء طبیعی هستند که آنها را تقریباً آسیب ناپذیر می کند و تنها راه حل این است که از فانوس خود برای پرتاب نور به کره های چشم مانند آنها استفاده کنید تا از دفاع آنها خلاص شوید. یافتن راه‌هایی برای بازی با سوئیچینگ واقعیت دوگانه در حین مبارزه واقعاً نشان می‌دهد که این مکانیک چقدر جالب است.

یکی دیگر از ایده های جدید و منسجم، Vestige Seeds است که می تواند در مکان های تعیین شده در سراسر جهان کاشته شود تا در زمان هایی که شما انتخاب می کنید، پست های بازرسی نیمه دائمی ایجاد کنید. بنابراین، اگر با بخش خاصی مشکل دارید و نمی‌خواهید قبل از رسیدن به ایست بازرسی بعدی با مرگ روبرو شوید، می‌توانید از Bestige Seed برای ایجاد یک پناهگاه امن در طول مسیر خود استفاده کنید و قدم‌های کودکی بردارید. مقصد نهایی شما یک مینی‌بازی واقعاً زیبا اضافه می‌کند، جایی که شما تصمیم می‌گیرید چه زمانی متوقف شوید و یک دانه خرج کنید، و چه زمانی به شانس خود فشار بیاورید و ببینید آیا می‌توانید در چند اتاق دیگر پیش از ذخیره پیشرفت خود پیشرفت کنید یا خیر.

واضح است که هیچ بازی حماسی مانند روح بدون مبارزه با باس‌ها در برابر هیولاهای عجیب و غریب کامل نخواهد بود. Lords of the Fallen در واقع چند برخورد جالب را ارائه می دهد، مانند یک کلاغ عظیم که سعی می کند شما را در یخ دفن کند یا یک نفرت اژدها سوار که به نظر می رسد شما را شکار می کند. با این حال، متأسفانه، در طول ماجراجویی، آن‌طور که می‌توان انتظار داشت چالش‌برانگیز نیستند. هر رئیس دارای حرکات آهسته و تلگرافی، نوارهای سلامت معقول، و مکث های مکرر برای بهبود است، به لطف هوش مصنوعی ساده که آنها را به اهداف آسان تبدیل می کند. به نظر می رسد که بسیاری از این مبارزات تنها هدف خود را معرفی یک دشمن نخبه جدید است که بعداً به طور منظم مورد استفاده قرار می گیرد، که باعث می شود آنها کمتر به یاد ماندنی شوند. در حالی که آنها هنوز سرگرم کننده هستند، حتی در نبرد با موجودات عظیم، برخی از این برخوردهای منحصر به فرد در مقایسه با آنچه که بازی های روح مانند اخیر ارائه کرده اند، کمتر منحصر به فرد هستند.

همچنین در داخل و اطراف این بسته عالی، یک لایه جاک وجود دارد. من با چندین اشکال بازی روبرو شده ام که در آن دشمنان در مسیر در محیط گیر می کنند، رویارویی های جنگی جالب شکسته می شوند، و دستورات فشار دادن دکمه خاصی مانند مسدود کردن برای مدت طولانی قفل می شوند، از جمله موارد عجیب و غریب دیگر. علاوه بر این، برخی از ویژگی‌های عجیب و غریب بدون مشکلات بازی وجود دارد، مانند اینکه چگونه استراحت در یک ایستگاه بازرسی صفحه بارگیری را هر بار فعال می‌کند - گاهی اوقات Lords of the Fallen عناصر اصلی Dark Souls را به شیوه‌ای نامطلوب مدیریت می‌کند.

نقد و بررسی بازی Lord Of TheFallen از نظر IGN فرانسه

از آنجایی که دنیای خشن و غیرقابل بخشش بازی‌های ARPG با موفقیت Elden Ring رشد چشمگیری داشته است، رقیب جدید، Lords of the Fallen، نیز قصد دارد اثر خود را بگذارد و این کار را با موفقیت به شیوه‌ای درخشان انجام می‌دهد. این بازی که توسط Hexworks و CI Games توسعه یافته است، با رویکرد نوآورانه خود در کدنویسی در این ژانر، به طور غیرقابل انکاری آن را تکان می دهد و در عین حال نقاط قوت آن را برجسته می کند و یک برداشت تازه و اعتیادآور از چالش مرگ ارائه می دهد.

در دنیایی که سال ها ظلم و بی رحمی بر آن حکومت می کند، خدای تاریکی، آدیر، سرانجام شکست می خورد. یک نظم پنهان، نگهبانان مقدس، برای نظارت و خنثی کردن هر گونه نشانه ای از بیداری شیطان و نقشه های شوم آنها تشکیل می شود. هیچ خدایی برای همیشه مرده نیست آدیر باز می گردد و ارتش خود را رها می کند تا هر چیزی را که در سر راهش باشد از بین ببرد. افسانه ها حاکی از آن است که یک شوالیه تاریک، حامل یک فانوس، به دنبال نور خواهد بود تا بر تاریکی بازگشته پیروز شود، اما واقعیت وحشیانه است - دیدن این شوالیه-مسیح در زیر حملات دشمن. منجی مورد انتظار دیگر نیست، اما دیگری، غیرمنتظره، مشعل را با قدرت های باورنکردنی در دست می گیرد. اینگونه است که سفر هزاران مرگ ما در قیمت Lords of The Fallen آغاز می شود.

ما زیارت خود را با خلق شخصیت خود آغاز می کنیم، از یک فرمول بسیار کلاسیک با چندین کلاس از پیش تعریف شده (از یک شوالیه گرفته تا یک قاتل، از جمله یک جنگجوی شعله دار) و سفارشی سازی بصری از طریق ابزارهای نسبتاً اولیه. بیایید آن را روشن کنیم؛ انتخاب ما تنها الگوی شروع ماجراجویی ما را با توزیع آمار و تجهیزات اولیه تعیین می کند. ما جهت نهایی جنگجویمان را تغییر نمی دهیم. ما دنیای یخی و گوتیک بازی اول را که تقریباً یک دهه پیش منتشر شد، رها کردیم تا دنیایی غرق در فانتزی ناب، تاریک، غم انگیز و غرق در خون را کشف کنیم. Mournstead با ظهور شیاطین و دیگر موجودات جهنمی ضربه سختی را متحمل می شود و این در همه جا احساس می شود.

با این حال، ذکر این نکته ضروری است که Lords of the Fallen چیزی بیش از یک بازی Souls است. این یک تجربه همهجانبه با فضایی منحصر به فرد است. افسانه، داستان سرایی و طراحی هنری همه با هم کار می کنند تا دنیایی فریبنده خلق کنند. شما بلافاصله به دنیای تاریک و پیشگویی کشیده می شوید و هر قدمی که برمی دارید مانند سفری در قلمروی نفرین شده و پیچ خورده است.

انواع اسلحه ها، جادوها و اسلات های رون یک سیستم شخصی سازی شخصیت عمیق را ایجاد می کند. خواه یک جنگجوی کبودی سنگین را ترجیح می‌دهید که شمشیر و سپر قابل اعتمادی در اختیار دارد، یک شخصیت سریع و چابک شبیه به Bloodborne، یا یک کاربر جادویی با توانایی‌های منحصربه‌فرد اما غیرمتعارف مانند جابه‌جایی بین ابعاد و برکت دادن به خود و متحدانتان با اثرات بازگرداندن سلامتی، ارتقای سلامتی سلاح‌ها، طلسم‌ها و شکاف‌ها و سایر پیشرفت‌های تجهیزات به گسترش این تنوع ساختمانی حتی بیشتر کمک می‌کنند. با 9 کلاس کاراکتر شروع برای انتخاب (و چهار کلاس اضافی که می‌توان بعداً قفل آنها را باز کرد)، فضای زیادی برای قابلیت پخش مجدد و آزمایش سبک‌های پخش مختلف در این اکشن-RPG وجود دارد.

همچنین بسیار خوب است که بسیاری از مناطقی که کاوش خواهید کرد، از قلب آتشین شهر Calrath تا پله های خائنانه یک صومعه کوهستانی، همچنان جذاب هستند. طراحی سطح یکی از بهترین‌ها در حافظه اخیر است، با محیط‌های جذاب (و اغلب نفس‌گیر)، اسرار بی‌شماری برای کشف، و تعداد زیادی از دشمنان منحصربه‌فرد برای نبرد، که به تدریج از طریق برخوردهای سبک مینی‌باس در طول تقریباً ۴۰ تا ۴۰ ساعت معرفی شدند. . کمپین خرید Lords of the Fallen همچنین از Dark Souls اصلی الهام گرفته است، به گونه ای که تلاش می کند هر منطقه از نقشه را به یک مرکز مرکزی متصل کند، و فرصت های زیادی برای باز کردن میانبرها و مسیرهای عقب نشینی فراهم می کند - اگرچه این امر در هزینه ناامیدی در پیمایش تقریباً 15 دری که هرگز از سمتی که در آن هستید باز نمی شوند.

خرید بازی Lords of the Fallen

در حالی که در مقایسه با جدیدترین عناوین From Software در دنیایی کمتر تاریک و خشن هستیم، چیزی شبیه به Souls را با روایتی نسبتاً مرموز حفظ کرده‌ایم که تا حدودی آن را کشف و کنار هم می‌گذاریم. در طول سفرمان، NPC های خاصی را کشف می کنیم که ما را در عناصر خاصی از داستان پر می کنند و به ما در انتخاب جهت یا اهداف کمک می کنند. آنها ممکن است نکاتی را برای محتوای ثانویه ارائه دهند، در مورد رویدادهایی که متوفی پیشگویی کرده اند صحبت کنند و موارد دیگر. با این حال، تا حدودی پراکنده است و در طول تجربه ای که پایان را بر اساس اعمال ما تطبیق می دهد (به ما گفته شده است که 3 پایان ممکن وجود دارد)، این عناصر کمی کم استفاده شده اند.

یک مرگ اجتناب ناپذیر در بازی لرد اف د فالن

لحظه‌ای که وارد Mournstead می‌شویم، به این تسلط تثبیت‌شده پی می‌بریم، با همه چیز، از ضربات سریع، ضربات سنگین‌تر، جاخالی‌ها/پاری‌ها/بلاک کردن، و حتی کاهش استقامت با هر ضربه یا اقدامی که به طور کامل پذیرفته می‌شود. برای کاهش آسیبی که دریافت می کنیم، مدیریت وزن را به یاد می آوریم، پیش نیازهای استفاده از یک چیز و انواع آسیب/مقاومت (روشنایی، سم، خونریزی و غیره) را به خاطر می آوریم. قیمت Lords of the Fallen چرخ را دوباره اختراع نمی کند، اما از همان اولین برخوردهای جنگی، فرمولی را کشف می کنید که به طور کلی پویاتر از رقبا است. حتی زمانی که به زره‌های صفحه سنگین و دو دست مجهز شده‌اید، چابکی و سهولت حرکتی خاصی را حفظ می‌کنید که حتی هنگام غلتیدن نیز قابل توجه است.

مسیر رستگاری

ما سیستم تعمیر و نگهداری را، شبیه به استقامت خودمان، اما برای دشمن می‌دانیم. اگر انرژی آنها به صفر برسد، آنها را در یک وضعیت آسیب پذیر قرار می دهد. سپس، یک انیمیشن شروع می‌شود، جایی که می‌بینیم شخصیت نورافکن ما یک حرکت پایانی شیک و تشنه به خون را بر روی دشمن قبل از آنها انجام می‌دهد. با قابلیت جابه‌جایی سریع بین این عناصر مختلف و گزینه تغییر ابزارهای رزمی (تک یا دوگانه، سلاح‌های برد یا جادو) در حین پرواز، به نظر می‌رسد Hexworks و CI Games قصد دارند خود را با رویکردی متمرکزتر متمایز کنند. از From Software، تمایل به اکشن بدون افراط کردن یا تبدیل شدن به یک عنوان اکشن تمام عیار.

تنوع گیم پلی غنی و سخاوتمندانه یک گنجینه خوش ساخت و متنوع را ارائه می دهد که در آن چیزی برای همه وجود دارد. ما از این مسیر تازه ای که دیدارهای هیجان انگیزی را ارائه می دهد و در عین حال احساس استرس و تنش را حفظ می کنیم، قدردانی می کنیم زیرا می دانیم که مرگ هنوز بخشی از تجربه است و کوچکترین اشتباه می تواند مرگبار باشد.

ما آواتار خود را با وسایلی که از صندوقچه ها غارت می کنیم، اینجا و آنجا پنهان می کنیم، از تجار مختلف به دست می آوریم، یا برای بهبود تجهیزات خود ساخته ایم، تقویت می کنیم. ما گاهی اوقات از بقایای کمیاب و گرانبها برای استراحت یا افزایش سطح خود با جمع آوری اقلام از هر رویارویی که در آن پیروز می شویم استفاده می کنیم. اما در اینجا ضربه زننده است. فعال کردن یکی از این پست‌های بازرسی باعث می‌شود که همه دشمنان بدون شکست دوباره بپاشند. طراحی سطح کلاسیک و تا حدودی خسته کننده در این ژانر که در آن هر محیط به محیط قبلی متصل است، پر از مسیرهای پیچ در پیچ و اتصالات متقابل که اغلب به دروازه های قفل شده منجر می شود که به عنوان میانبر برای آتش سوزی های قبلی استفاده می شود. ما مرتباً خود را بدون مسیر قابل مشاهده می یابیم، اما مصنوع ما بیشتر می درخشد، که نشان می دهد چیزی در طرف دیگر اتفاق می افتد. برای ما ضروری است که در Deadmen's Lair شیرجه بزنیم تا راهی برای خروج پیدا کنیم و به پیشرفت خود ادامه دهیم. این آیتم جادویی به شما امکان می دهد قفل دروازه ها را باز کنید یا به نقطه ای دور بروید، معماهای خاصی را حل کنید و در حین مبارزه برای استخراج روح دشمن استفاده کنید. به عنوان مثال، به طور لحظه ای آنها را بیهوش می کند و آنها را می کشاند و آنها را در برابر حملات ما مستعدتر می کند.

سلام تاریکی دوستان قدیمی من

قهرمان ما یک فانوس به ارث رسیده از یک صلیب سیاه را حمل می کند که دارای قدرت های قابل توجهی است، به ویژه برای دیدن جهان مردگان در نور آن. برای ما غیرمعمول نیست که گذرگاه‌های مخفی از این نوع را شناسایی کنیم، مانند شبکه‌های موجود در Umbral، که به ما امکان دسترسی به گنج‌ها را می‌دهند. در طول اکتشاف، اغلب خود را بدون مسیر قابل مشاهده می یابیم، اما مصنوع ما درخشان تر می درخشد، که نشان می دهد چیزی در طرف دیگر اتفاق می افتد. برای ما ضروری است که در Deadmen's Lair شیرجه بزنیم تا راهی برای خروج پیدا کنیم و به پیشرفت خود ادامه دهیم. این آیتم جادویی به شما امکان می دهد قفل دروازه ها را باز کنید یا به نقطه ای دور بروید، معماهای خاصی را حل کنید و در حین مبارزه برای استخراج روح دشمن استفاده کنید. به عنوان مثال، به طور لحظه ای آنها را بیهوش می کند و آنها را می کشاند و آنها را در برابر حملات ما مستعدتر می کند. در گرماگرم نبرد ما را در یک مزیت قرار می دهد.

چیزی که واقعاً به Lords of the Fallen قدرت می بخشد، استفاده آن از دو جهان موازی است که تا حدودی یادآور "Upside Down" در Stranger Things است. Axiom نشان دهنده قلمرو زندگی است که توسط سایه ها و ویرانه های نبردهای ابدی شکسته شده است. از سوی دیگر، آمبرال قلمرو مردگان است که شهرت بی نام در آن قدرت دارد و ارواح مختلف به آن حمله می کنند. از طریق این مؤلفه است که Hexworks و CI Games واقعاً خود را از رقبای خود متمایز می کنند. هر روی سکه مزایا و جریمه های خاص خود را دارد و از یکدیگر جدایی ناپذیر هستند. ما اغلب خود را مجبور می‌کنیم که از یکی به دیگری حرکت کنیم، نه لزوماً برای بهتر شدن، بلکه گاهی اوقات برای بدتر کردن اوضاع.

دو زندگی بهتر از یک زندگی است

شخصیت ما فانوس را حمل می کند که از یک صلیب سیاه به ما منتقل شده است، با قدرت های قابل توجهی، به ویژه توانایی آن برای آشکار کردن دنیای متوفی در نور خود. برای ما غیرمعمول نیست که گذرگاه‌های پنهانی از این نوع را کشف کنیم، دقیقاً مانند شبکه‌های پنهان در Umbral که به ما امکان دسترسی به گنجینه‌ها را می‌دهد. در حین اکتشاف، اغلب خود را بدون مسیر قابل مشاهده می یابیم، اما مصنوع ما بیشتر می درخشد، که نشان می دهد اتفاقی در طرف دیگر رخ می دهد. برای ما حیاتی است که در Deadmen's Lair بگردیم تا راهی برای خروج پیدا کنیم و به پیشرفت خود ادامه دهیم. این آیتم جادویی شما را قادر می سازد قفل دروازه ها را باز کنید، به نقطه ای دور بروید، معماهای خاص را حل کنید و در حین مبارزه برای استخراج روح دشمن استفاده کنید. به عنوان مثال، به طور لحظه ای آنها را بیهوش می کند و آنها را می کشاند و آنها را در برابر حملات ما مستعدتر می کند. در طول نبرد ما را در یک مزیت قرار می دهد.


قیمت Lords of the Fallen

اما مراقب باشید، آمبرال بدون خطر یا پاداش نیست. با یک شکار بی رحمانه شروع می شود، جایی که موجودات متعددی ظاهر می شوند و ما را تعقیب می کنند. هر چه زمان بیشتری را در این قلمرو وحشتناک بگذرانیم، تهدید بیشتر می‌شود و فانتوم‌های پشت سرمان بیشتر و تهدیدکننده‌تر می‌شوند. ما سعی می کنیم تا حد امکان کمتر در آنجا بمانیم، و به محض اینکه سنگ یادبودی پیدا کردیم که به ما اجازه می دهد به حالت عادی خود بازگردیم، به منطقه زندگی برمی گردیم زیرا می دانیم که زندگی ما به آرامی در حال کاهش است (حداکثر کاهش HP، که فقط در طول نبرد به حالت اسمی باز می گردد). جست‌وجوی منظم در آمبرال ضروری است، اما احساس واقعی تنش و خطر را اضافه می‌کند.

ممکن است به نظر برسد که Lords of the Fallen از بسیاری جهات تقاضای کمی دارد، مخصوصاً با تعداد بسیار کمی باقیمانده، اما به لطف چراغ خودمان، ما گهگاه تخت گل هایی را پیدا می کنیم که می توانیم بذر بکاریم. این یک اثر فوری دارد، یک ساقه جدید جوانه می‌زند و به شما امکان می‌دهد یک پست بازرسی داشته باشید، اما مراقب باشید. این یکی بی نظیر است ظهور یک جدید باعث می شود که قدیمی از بین برود! وقتی در Axiom می میریم، فوراً در Umbral به زندگی برمی گردیم و فرصتی دوباره به ما می دهد.

به طور کلی، این تجربه بدون تحریف در دسترس تر و کاربرپسندتر از رقیب آن است. ما فقط کمی اضافی داریم. ما یک الگو را تکرار می کنیم که در آن الگوهای دشمن را یاد می گیریم، حلقه های آنها را جذب می کنیم، رویکردهای مختلف را امتحان می کنیم، می میریم و از نو شروع می کنیم. اما بین احضار، قفس (که نتوانستیم آن را آزمایش کنیم) و این زندگی اضافی، خرید Lords of the Fallen باعث می‌شود که همه چیز برای بازیکن بخشنده‌تر و کمی دلهره‌آورتر شود، حتی اگر برخی از رئیس‌ها همچنان به مقداری عرق نیاز داشته باشند، که با قابل اجرا اجتناب‌ناپذیر است. مکانیک خالص و تصفیه شده.

یک سفر نفس گیر

ما واقعاً از پیمایش Axiom و Umbral لذت می بریم و دنیایی دولایه ارائه می کنیم که از جهت هنری استثنایی بهره زیادی می برد. ما به طرز پیچیده ای زیست توده ها را با هم ترکیب می کنیم، و می توانید از کار پشت پیچیدگی های سطوح، ادغام، قدردانی کنید. شما یک خلاقیت الهام گرفته و سخاوتمندانه را کشف می کنید، و چه می توانیم در مورد باس فایت های حماسی، همراه با یک OST استادانه بگوییم. حتی اگر محیط دائماً به ما یادآوری کند که در پیچ بعدی مرگ در انتظار ما است، نمی‌توانیم از محیط زیبا و شکوفایی خلاقانه با نورپردازی خیره‌کننده و پانورامای خیره‌کننده قدردانی نکنیم. مهیج. Lords of the Fallen ما را به طرز درخشانی در دنیای نابخشودنی خود غرق می کند و ما فقط می توانیم به استودیوهایی که در حال حاضر روی آن کار می کنند تبریک بگوییم.

بازی Lords of the Fallen که بر روی Unreal Engine 5 اجرا می‌شود، بیش از یک رندر یکپارچه با فناوری‌هایی مانند Wide Color، FSR و DLSS ارائه می‌دهد. از سوی دیگر، مانند تمام عناوین UE5 که قبلاً آزمایش شده‌اند، در مجموع کاملاً خواستار است. اما در کل قیمت Lords of the Fallen تمیز و پایدار است. توجه داشته باشید که در حال حاضر نمی‌توانیم آن را در Steamdeck آزمایش کنیم. بیایید منتظر وضعیت رسمی پس از عرضه در این زمینه باشیم.

حرف اخر

مدتی است که احساس می‌کنم ساعت‌ها برای یک عنوان صرف می‌کنم. Lords of the Fallen همه چیز لازم را برای جلب رضایت دارد، خواه این یک پایگاه محکم و بی عیب و نقص برگرفته از نام های بزرگ این ژانر باشد یا مهمتر از آن، ویژگی های کلیدی که باعث می شود تجربه ای اعتیادآور را ارائه دهد. شکست همیشه بخشی از سفر ماست، اما خودمان را درمانده نمی‌یابیم. ما ابزارهایی را پیدا می کنیم که به ما کمک می کند بر موانع سر راهمان غلبه کنیم. ما از هر محیطی، هر منطقه ای که مناظر خیره کننده ای را ارائه می دهد، لذت می بریم، و این دوگانگی جهان، هم از نظر بصری و هم در استفاده از مکانیک هایی که خرید Lords of the Fallen فراهم می کند، واقعا لذت بخش است. برخی ممکن است رنگ‌های کلاسیک یا تکنیکی را در پس‌زمینه شناسایی کنند، اما Mournstead چیزهای زیادی برای ارائه به ما دارد و ما احساسات خود را برای یک سفر مرگبار و فریبنده پشت سر می‌گذاریم. Lords of the Fallen اکنون خود را به عنوان یک رهبر در ژانر ARPG تثبیت کرده است.

https://gameplayshop.ir/product/lords-of-the-fallen-ps5/


dark soulsعجیب غریبlords fallen
https://gameplayshop.ir/
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید