شرکت 2K Games، ناشر سری NBA 2K اعلام کرده بود که بهزودی از NBA 2K23 رونمایی خواهد کرد. حال بهتازگی تریلری پخش شده که در جریان آن شاهد رونمایی از شخصیت کاور نسخه اسپشال بازی و همچنین تاریخ انتشار NBA 2K23 هستیم.
خصوصیات پرتاب توپ و حمله به سبد (Shooting) یک ویژگی جدیدی است که به هر پرش آمار پرتاب منحصر به فرد خود را میدهد که به تعیین اثربخشی آن کمک میکند. در زمان انتشار بازی NBA 2K23، پنج شات متر جدید برای انتخاب وجود خواهد داشت و 2K Games ادعا کرده است که 15 شات متر دیگر در طول سال به بازی اضافه خواهند شد.
امسال، به نظر می رسد که دو آیتم بزرگ در راس برنامه های توسعه دهنده قرار دارند. اولین مورد این است که این شکاف را در Uncanny Valley با مجموعهای از پیشرفتهای هوش مصنوعی و کنترلهای دوباره باریکتر میکند – به طوری که کایری با همان زرق و برق همتای واقعی خود به حلقه حمله میکند و ساخت هر بازیکنی کمی بیشتر در واقعیت مستقر است. . دوم این است که آن را برای بازیکنان جدیدتر در دسترس قرار می دهد. اگر کمی شبیه به جریان انداختن رودخانه در هر دو جهت به نظر می رسد، مطمئن باشید مایک وانگ، کارگردان گیم پلی، جریانات خود را می شناسد.
وانگ در حالی که از ویژگیهای گیمپلی سرفصل 2K23 با ما صحبت میکند، میگوید که Visual Concepts سطح دشواری بازیهای تازهکار را تا حدی کاهش داده است که بچههایی که دانش بسکتبال کمی دارند یا اصلاً نمیدانند میتوانند از پس آن برآیند و رقابت کنند. یک سطح دشواری جدید، نیمه حرفهای، همچنین بین افراد تازه کار و حرفهای جای میگیرد و منحنی دشواری را برای هر کسی که در طول زمان از طریق آنها کار میکند، صاف میکند
با این حال، گیم پلی آسان تر و حالت سختی جدید بقیه ما را در مورد نسخه جدید ترغیب نمی کند، بنابراین اخبار هیجان انگیزتر از حرکت هایی است که Visual Concepts به سمت اعتبار بیشتر انجام می دهد.
برخی از آن در سطح ظریف هستند. مانند یک نشانگر بازخورد ضربهای که دوباره کار میکند، فقط به شما نشان میدهد که پس از ورود توپ به داخل یا از دست دادن حلقه، زمانبندی شوت شما چقدر خوب بوده است. قبلاً از همان لحظه ای که نشانگر سبز رنگ را مشاهده می کردید متوجه می شدید که ضربه وارد می شود، بنابراین نیازی به ریباند یا بیرون زدن نبود. حالا درام برگشته - هیچ کس نمیداند که زنگزن وارد میشود یا نه تا زمانی که وارد شود یا نه. وانگ می گوید: «همانطور که باید باشد.
تصاحب تیم از مکانیک بازی قبلی خود فاصله می گیرد و به چیزی که ریشه در واقعیت دارد نیز می رسد. قبل از اینکه با یک بازیکن به قدری گرم می شدیم که کل تیم یک طرفدار را دریافت می کرد، اما همانطور که یکی از هم تیمی های کارملو آنتونی در دوران نیکس به شما می گویند، ایستادن در اطراف و تماشای امتیاز 40 هم تیمی خود لزوماً به شما کمک نمی کند. شکست یا باعث می شود شما بهتر بازی کنید. اکنون تیم باید به طور جمعی اقداماتی را انجام دهد تا گرم شود و بوف را دریافت کند.
انیمیشن های جامپ شات نیز به نام واقع گرایی با موشکافی بیشتری مواجه می شوند. در حال حاضر برای بسیاری از نسخهها، شما آزاد بودید که هر کدام را که میخواهید انتخاب کنید و از آن بدون تأثیر خاصی بر کارایی آن استفاده کنید. تا زمانی که زمان بندی درستی داشته باشید، فرقی نمی کند که انیمیشن کندتر از بقیه پخش شود.
اکنون همه انیمیشنهای جامپر مجموعهای از مقادیر را دارند که اساساً ویژگیهای آنها را دیکته میکنند. ایمنی دفاعی، مانند تکنیک آهسته اما غیرقابل توقف لوکا دونچیچ، یکی از این تکنیکهاست و به این اهمیت میدهد که چگونه میتوان ضربه را با یک مرد در صورت شما انجام داد. نقطه رها شدن و میزان وابستگی ضربه به زمان بندی مناسب نیز تحلیل می شود. TLDR: مهم است که چه انیمیشن جامپری را در 2K23 انتخاب کنید. (ذهن کندو به ناچار یک پرش برتر را پیدا می کند و از آن به طور جهانی استفاده می کند - جالب است که ببینیم وقتی این اتفاق می افتد، Visual Concepts چگونه واکنش نشان می دهد.)