امروز، ما قصد داریم به جدیدترین بازی جنگ ستارگان که تازه منتشر شده رو به شما معرفی کنیم. این بازی دومین بازی از این سری پس از Jedi Fallen Order است که در سال 2019 منتشر شد.
در این بررسی، همه چیز و هر چیزی که تاکنون در مورد این بازی منتشر شده است را بررسی خواهیم کرد. بنابراین این همه آن چیزی است که قبل از خرید Star Wars Jedi Survivor باید بدانید.
این بازی پنج سال پس از Fallen Order اتفاق میافتد، باعث میشود به میزان تجربهای که کال در طول ماجراجوییهایش از زمان رویدادهای بازی اول به دست آورده است فکر کنید.
در این بازی ما میتوانیم چندین تفاوت را در سبک مبارزه و تواناییهای کال ببینیم که اکنون میتواند از آنها استفاده کند که قبلاً قادر به انجام آن نبود، یکی از آنها استاندارد اصلی بازی است که شمشیرهای نوری دوگانه است.
همانطور که در Fallen Order دیده می شود شما فقط می توانید قفل شمشیر نوری دو پره را در Zepho یا Dathamir با انجام جستجوی مربوطه و استفاده از مزایای آن در طول بازی باز کنید. زمانی که آن را داشتید، اما در واقع هرگز نتوانستید از دو مورد استفاده کنید. شمشیرهای نوری در بازی اول به طور یکباره، زیرا فقط گزینه یک شمشیر نوری تک یا دو پره را در اختیار شما قرار می دهد.
اما به نظر میرسد در Jedi Survivor هر سه این گزینهها را فوراً دریافت میکنید، زیرا میتوانید تک دست، دوتایی، دو تیغه و گارد متقاطع را انجام دهید. اما به نظر می رسد که این بازی توانایی استفاده از دو دستی را تقویت می کند، زیرا این یک مفهوم جدید است که برای اولین بار در این سری بازی معرفی می شود .
اما چیزی که میتوانم اضافه کنم این است که آسیبهای شمشیربازی دوگانه در مقایسه با تک باله ممکن است متفاوت باشد، زیرا همانطور که در Fallen Order دیده میشود، شمشیر نوری دو پره در واقع آسیب بسیار کمتری نسبت به شمشیر نوری تکبی وارد کرد، اما آسیب دید. خاموش سریعتر ضربه می زند.
این منجر به این می شود که از آن فقط برای شکست دادن گروه های بزرگی از دشمنان استفاده شود تا اینکه برای یک دشمن یا یک رئیس استفاده شود.
بنابراین، شمشیرهای نوری دوگانه در Jedi Survivor نیز ممکن است به دلایل تعادل مانند شمشیر نوری دو پره باشد، اما باید زمانی که کیم منتشر شد، ببینیم، اما برای Cross Guard، ما هیچ ایده ای نداریم که چگونه کار می کند. ، اما همانطور که در سه گانه دنباله دیده می شود، از آن الگوبرداری شده است.
یکی دیگر از موارد اضافه شده در گیم پلی که در این بازی تغییر کرده است، استفاده Cal از Force است. استفاده کال از Force در این بازی از آخرین باری که او را دیدیم، به طرز قابل توجهی متنوع شده است. او در واقع قادر به انجام کارهای دیگری جز فشار دادن، کشش، آهسته کردن و دفع نبود.
اما در JS Survivor، به نظر میرسد کال در نحوه استفاده از Force خلاقتر شده است، زیرا اکنون میتواند دشمنان خود را به روشهای مختلف کنترل کند. همانطور که در صفحه نمایش دقیقاً در اینجا دیده می شود، هنگامی که او یک سرباز را به زور می کشد و او را وادار می کند که به دشمنان شلیک کند در حالی که با یک برش کامل بدن به پایان می رساند.
نقد و بررسی Star Wars Jedi Survivor: این تواناییها ممکن است بیشتر از نوار نیروی شما استفاده کنند، زیرا اولین حمله ای که ذکر کردم احتمالاً مدت زمان طولانی استفاده خواهد بود و افزایش نیرو احتمالاً به تعداد دشمنانی که همزمان بلند میکنید یا اندازه آن بستگی دارد. دشمن به عنوان مکانیک نیاز به تعادل دارد. درست مانند اینکه چگونه شمشیر نوری دو پره آسیب کمتر اما سرعت بیشتری دارد.
هر چه بیشتر از نیروی خود استفاده کنید، از نوار نیروی شما بیشتر استفاده می شود. و آخرین چیزی که باید در مورد تریلر روشن شود این است که ابتدا باید سر دشمنان خود را قطع کنید، کاری که در بازی اول نتوانستید انجام دهید. مثلاً، به طور جدی، شما باید در واقع دست و پا به اندام دشمنان خود را قبل از اینکه از بین بروند، قطع کنید. بله، می دانم که تاریک است، اما این چیزی است که برای مدت طولانی در فیلم ها وجود داشته و من کاملاً می خواستم آن را در بازی واقعی ببینم.
شما همچنین می توانید با دسته ای از این حیوانات ماقبل تاریخ که ظاهراً زنده و سالم هستند دوست شوید و آنها را سوار کنید. بله، شما می توانید روی یک پتروداکتیل و این حیوان پرواز کنید، که می توانید دشمنان را روی آن بکشید، که عالی است. چرا نمی خواهید دشمنان را در حالی که سوار بر یک جانور وحشی هستید بکشید؟ اما آخرین چیز این است که ما با این شخصیت معروف به Bode Akuna آشنا میشویم که مانند یک دستیار از Batman Arkham Knight عمل میکند، جایی که در واقع میتوانید با او تکهای ترکیبی اجرا کنید.
خیلی جالب به نظر می رسد، و به نظر می رسد که او شخصیتی خواهد بود که از اینجا و آن طرف می آید، بنابراین در تمام طول سفر شما با شما نخواهد بود، که صادقانه بگویم، تصمیم بسیار خوبی است. اما من فکر می کنم او ممکن است یک شخصیت قابل بازی نیز باشد. مانند یک شوالیه Arkham، برای مثال، زمانی که برای مبارزه با هم متحد می شوید، می توانید در واقع به عنوان Night Wing بازی کنید.
بنابراین وقتی این دعواها اتفاق میافتند، بود ممکن است یک شخصیت قابل بازی باشد، که همچنین توضیح میدهد که چرا با بستههایی که در ابتدای ویدیو به آن اشاره کردم، یک بلستر دریافت میکنید، زیرا بود بالاخره یک مزدور است. و من فکر نمیکنم به این زودی شاهد کایل، جدی باشیم که از یک بلستر به عنوان شکل اصلی حمله خود استفاده میکند. و جدای از آن، محتوای اضافی زیادی برای هرکسی که به دنبال چالش است، مانند اتاق Jedi Chamber of Puzzle Rooms به این بازی اضافه شده است.
در مقایسه با اتاقهای پازل در طرح اول که یا در مقبرههای جدی یافت میشوند یا فقط در سرتاسر سیاره پراکنده شدهاند، این اتاقهای پازل در طرحی بسیار بزرگتر گرفته شدهاند که از نظر بصری شگفتانگیز و بسیار بزرگتر از هر یک از پازلهای دیدهشده در آخرین بازی.
و صحبت در مورد طرح بزرگتر برای هرکسی که خواهان ماموریت های جانبی است، جدا از این اتاق های پازل، اکنون می تواند محیط بسیار وسیع تری از خود این سیارات را کشف کند. این سیارات در سطوح مختلف اندازه هستند زیرا جادارتر هستند و چیزهای بیشتری را می توان به میل بازیکن کاوش کرد.
بنابراین اگر یک کاوشگر هستید و فقط می خواهید در هر گوشه و هر یک از این سیارات جستجو کنید، می توانید. و این فقط احساسی است که باید از چنین بازی ای دریافت کنید.
این احساس که شما فقط می توانید هر چیزی و هر کجا که بخواهید کشف کنید، فقط برای پیدا کردن هر چیزی که در گوشه و کنار به دنبال آن است، زیرا در نهایت شما جدی هستید.