ویرگول
ورودثبت نام
بی بی مَـد
بی بی مَـد
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

اینجا حرفای خودتو مینویسی یا گلچین حرفای بقیه رو ؟

روز اولی که با سایت ویرگول آشنا شدم رو یادم نمیره ...

در مورد شغل طراحی محصول سرچ کرده بودم و یه کاربری تو سایت ویرگول از زبون خودش این شغل رو خیلی ساده و رَوون توضیح داده بود . ( ادبیاتش نظرمو جلب کرد )

رفتم صفحه اصلی سایت نوشته بود : چی تو ذهنت میگذره ؟ با نوشتن ، افکارت ماندگار میشه

با خودم گفتم ویرگول راس میگه ، بذار افکارم رو بنویسم و نقد بقیه رو بگیرم ! بذار افکارمو یه جایی بگم تا جا برای افکار جدید باز بشه و ...

تا ماه ها فقط خوندم چیزی ننوشتم ، ولی میدونید چیه ؟ درصد کمی از کاربرا چیزایی که تو ذهنشون میگذره رو مینویسن، اکثرا یا فکت میارن یا مقاله ترجمه میکنن یا گلچین حرفایی که تو کتابا و سایتای دیگه میشه پیدا کرد ...

میدونم این حرفا یه نقد به اون کاربراست و احتمال زیاد خودمم مورد نقدشون قرار بگیرم اما بازم ترجیح میدم این نوشته رو منتشر کنم . پس :

خوشحال میشم جواب سوالمو بدی

اینجا حرفای خودتو مینویسی یا گلچین حرفای بقیه رو ؟!





حرف حساب
بهم میگن بی بی مَد! آدرس وب سایتم: bibimad.ir
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید