ویرگول
ورودثبت نام
بی بی مَـد
بی بی مَـد
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

فقط وقتی جای خودمم ، نمیدونم چیکار کنم

من اگه جای پشت کنکوریا بودم ، میدونستم چطوری درس بخونم که قبول شم !

من اگه جای مامان بابام بودم ، داداشمو بهتر تربیت میکردم !

من اگه جای دنیا جهان بخت بودم آبرومندانه تر فالور جَم میکردم !

من اگه جای زلیخا بودم ، بیخیال ییلماز میشدم و با دمیر خوشبخت میشدم !

من اگه جای تتلو بودم ، تتو های قشنگ تری رو انتخاب میکردم !

من اینقدر خَفَنَم که حتی اگر جای ترامپ بودم دنیا رو جای بهتری برای زندگی میکردم ! ( جای روحانیم که نگم براتون )

خلاصه میخوام بگم من تو هر جایگاهی میدونم چطوری زندگی کنم ، فقط وقتی جای خودمم نمیدونم چیکار کنم !!!

ولی حقیقت اینه که حتی اگر فرصتش پیش بیاد و جای هر کدومِ این آدما زندگی کنم ، دقیقا انتخاب های اونارو خواهم داشت ، چون من ، اونم !!! و دیگه مَنی وجود نداره !!!



بی بی مَد
بهم میگن بی بی مَد! آدرس وب سایتم: bibimad.ir
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید