ویرگول
ورودثبت نام
دکتر سینا تابش
دکتر سینا تابش
خواندن ۱ دقیقه·۴ ماه پیش

معرفی کوتاهی از خودم!

سلام

بنده سینا تابش هستم متولد سال 1367 از تهران. از دوران کودکی بسیار به مباحث شیمی به خصوص شیمی آلی و مواد علاقه داشتم و بسیاری از کتب مربوط به اون رو در کتابخانه مطالعه می‌کردم.

در سال 1386 به یکی از آرزوهای خودم رسیدم و در دانشگاه صنعتی شریف رشته شیمی آلی تونستم قبول بشم.

اما این پایان کار نبود و پس از مدت‌ها تحقیق در مورد مسائل مختلف شیمی آلی مثل پیوند آروماتیک، آلکان ها، اثر الکترومریک و بسیاری از موارد دیگر در دانشگاه ویسکانسین آمریکا تونستم مدرک دکترای خودم رو بگیرم.

در سال 1396 به همراه برخی از همکاران دیگر شرکت بهبود شیمی هامون رو تأسیس کردیم که تونستیم مواد اولیه کارخانجات ایران رو تأمین و همچنین وارد کنیم.

در این بلاگ بیشتر قصد دارم تا مواد اولیه تو حوزه‌های مختلف رو شرح بدم و کاربرد اون‌ها رو تا جای ممکن برای شما بازگو کنم.

ایام به کام.

ارادتمند شما. تابش

این صفحه در مورد روزمرگی ها یک کارشناس فروش مواد اولیه غذایی است. زندگی زیباست. :)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید