ویرگول
ورودثبت نام
BehMusic
BehMusic
خواندن ۱ دقیقه·۴ ماه پیش

دانلود آهنگ حجت اشرف زاده زیبای جذاب

دانلود آهنگ حجت اشرف زاده به نام زیبای جذاب

Download Song Hojat Ashrafzadeh - Zibaye Jazab

متن آهنگ زیبای جذاب با صدای حجت اشرف زاده

آرامش پیش از غروبی زیبای جذاب
دنیا اگه بد شه تو خوبی بی خوابی ناب
تو قلبمی باید بکوبی تو قلب بی تاب
فکرم شده تصویر چشمات
فکرت کرم کرد
دنیام جا مونده توو دنیات
کی باورم کرد
اون قدر زیبایی که رویات زیباترم کرد
یه نفر هست با خیالت
قلبش هم آروم نمیشه
بودن و نبودن تو
خود مرگ و زندگیشه
بسوزونی من بسازم
باز دوستت دارم همیشه
باز دوستت دارم همیشه
یه نفر هست با خیالت
قلبش هم آروم نمیشه
بودن و نبودن تو
خود مرگ و زندگیشه
بسوزونی من بسازم
باز دوستت دارم همیشه
باز دوستت دارم همیشه

من سخت میخوامت به قلبم آسون گرفتم
تو زندگیمی با تو هر جا من جون گرفتم
هر بار توو فکرم تو بودی بال گرفتم
کی مثل من وقتی نباشی اینقدر تنهاست
اونی که تو وقتی نخواستیش باز هم تو رو خواست
دنیام آرومه با فکرت فکرت یه رویاست
یه نفر هست با خیالت
قلبش هم آروم نمیشه
بودن و نبودن تو
خود مرگ و زندگیشه
بسوزونی من بسازم
باز دوستت دارم همیشه
باز دوستت دارم همیشه
یه نفر هست با خیالت
قلبش هم آروم نمیشه
بودن و نبودن تو
خود مرگ و زندگیشه
بسوزونی من بسازم
باز دوستت دارم همیشه
باز دوستت دارم همیشه

https://behmusic.com/103048/%d8%ad%d8%ac%d8%aa-%d8%a7%d8%b4%d8%b1%d9%81-%d8%b2%d8%a7%d8%af%d9%87-%d8%b2%db%8c%d8%a8%d8%a7%db%8c-%d8%ac%d8%b0%d8%a7%d8%a8/
دانلود آهنگ
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید