ویرگول
ورودثبت نام
بهروز رستمی
بهروز رستمی
خواندن ۳ دقیقه·۲ سال پیش

الی مارت و تجربه یک خرید لذت بخش

سلام. امروز قصد دارم تجربه خرید از سایت الی مارت برای یک محصول شگفت انگیز رو با شما در میون بگذارم.

مدتها بود که به سایت های مختلفی برای خرید لوازم بهداشتی سر میزدم. راستش قصدم خرید یک شامپو یا اسپری یا هر چیزی برای حجم دهنده مو بود! تا اینکه یک روز سر کار یکی از دوستان سایت الی مارت رو که تا اون روز نشنیده بودم و برام تازه بود و معرفی کرد.

خلاصه اینکه بدون معطلی به اون سایت سر زدم و از بخش سرچ محصولات حجم دهنده مو رو سرچ کردم.

انصافا تنوع محصولات در این سایت بسیار بالاست و جدا از همه این ها فقط برند اورجینال و اصل کشور های آلمان، انگلستان، فرانسه و ... در این سایت به فروش میرسه.

طبق عادت من همیشه محصولی رو که تصمیم به خریدش گرفته باشم رو در سایت های دیگه هم سرچ می کنم و توضیحات و قیمت ها رو مقایسه می کنم.

به جرات می تونم بگم که هیچ سایتی اینقدر توضیحات دقیق نداشت و قیمت های چنیدن محصول رو هم بررسی کردم، غیر از یکی دو مورد، در اکثر محصولات قیمت منصفانه و پایین تری داشت.

بماند که در بعضی از سایت ها قیمت ها مال یکی دو سال پیشه و بروز رسانی نکردن.

یک بار محصول خوش قیمتی رو داخل یه سایت بی نام و نشونی ثبت سفارش کردم و همون روز بعد ازظهر باهام تماس گرفتن و گفتن آقا ببخشید ما این محصول رو کلا تموم کردیم.

فرداش رفتم نگاه کردم دیدم قیمتش رو بروز رسانی کردن و الان موجوده!

خلاصه از بین محصولات حجم دهنده مو توضیحات و قیمت یک اسپری برام جالب اومد و همون رو ثبت سفارش کردم.

اسپری حجم دهنده اوسیس ولوم آپ

اینم عکس محصول بعد از اینکه به دستم رسید:

اسپری حجم دهنده اوسیس که برای پر پشت جلوه دادن موها تهیه شده و مناسب آرایش های طبیعی موهای نازک هست. این اسپری به راحتی از روی موها پاک میشه. ساختار این محصول بدون الکل هست و رطوبت مورد نیاز مو رو به راحتی تامین می کنه. پس از استفاده از این محصول سبکی و شادابی موها رو کاملا احساس می کنید.

یک محصول بی نظیر که به شدت ازش راضی بودم و اونقدر برام جذاب بود که دوست دارم در این پست مفصل در موردش صحبت کنم.

اگر شما هم مثل من موهای کم پشت و نازکی دارید می تونید با این اسپری حجم مناسبی به موهاتون بدید که خیلی هم طبیعی جلوه خواهد کرد.

راستی توی توضیحات نوشته بود که به راحتی بعد از استفاده از اسپری میشه مو ها رو شانه و شسوار هم زد.

اگه بخوایم در مورد ویژگی های این محصول بگیم:

  • حجم دهنده ی فوری
  • رایحه ای فوق العاده
  • بدون ایجاد سنگینی
  • بدون ایجاد چسبندگی تارهای مو
  • بدون آسیب به ساختار مو

شرایط استفاده از این اسپری هم به این شکل هست که می تونید این اسپری رو با نهایت حجم دهندگی و تاثیر گذاری فوری برای حجم دهی روی ریشه موهای خشک از فاصله 30 سانتی متری اسپری کنید.

محصولات اوسیس از کمپانی مطرح شوارتسکف آلمان با رعایت تمامی استانداردهای روز دنیا و اروپا، توانسته محصولی فوق العاده با کیفیت و محبوب رو به بازار معرفی کنه.

از عملکرد فروشگاه الی مارت هم بخوم بگم، واقعا سایت تجربه کاربری راحتی داره و بعد از ثبت سفارش فقط طی 3 روز کاری محصول به دستم رسید.

در ادامه لینک خرید این محصول رو هم براتون میزارم و اگر شما هم تجربه استفاده از این محصول رو داشتید خوشحال میشم که در قسمت کامنت ها برام بنویسید.

اسپری حجم دهنده اوسیس ولوم آپ


تجربه کاربریاسپری حجمحجم دهندهخریدمحصول
مشاور کسب و کار و منتورینگ و علاقه مند به یادگیری در دنیای بیزینس
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید