ویرگول
ورودثبت نام
R A M A N A
R A M A N A
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

آشنایی با اکهارت تله و آموزه هاش در پنج دقیقه


این مطلب مهم درباره اکهارت تله بی شک میتونه باعث شروع مسیر معنوی شما باشه

همونطور که باعث شروع مسیر معنوی من شد


حالا بریم سراغ اکهارت تله


اکهارت تله: من تا سی سالگی در شرایط پراضطرابی زندگی میکردم،شرایطی که خیلی هارو به سمت خودکشی سوق میده

یک شب بعداز تولد سی سالگی در هنگام خواب از خواب پریدم

نکبت و خستگی و بیزاری از همه چیز تمام وجودم رو گرفته بود و با خودم گفتم که چرا این تقلای بیهوده را پایان ندهم؟(خودکشی)

این جمله مدام در ذهنم طنین می انداخت که دیگر حالم از خودم به هم میخورد

ناگهان فهمیدم که این جمله فکریست در سر من

" آیا من تنها هستم یا دو نفر هستم؟ "

اگر حالم از خودم به هم میخورد پس باید دو نفر وجود داشته باشد

من و خود که حالم از او به هم میخورد

و بعد فهمیدم که


" یکی از این دو نفر واقعیت دارد و آن دیگری وهمی بیش نیست! "


ادامه ماجرا در کتاب نیروی حال از اکهارت تله



(حالا اون یه نفری که وهم و توهمه چیه و کیه؟

همون که فکر میکنیم خودمون هستیم!)


تو خود حجاب خودی حافظ از میان برخیز

اکهارت تلهنیروی حالمسیر معنوی
مهم ترین موضوع زندگی هر فرد چی میتونه باشه؟ فقط یه چیز : من کیستم؟
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید