ویرگول
ورودثبت نام
behzad razmgir
behzad razmgir
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

چالش عدم فروش

میخوام یه نکته مهمی درباره فروش بهت بگم که تقریبا یکی از مهم ترین عوامل عدم فروشه

یعنی این گزینه این نکته باعث میـــشه تو فـــــروش خوبی نداشته باشی اونم چیـــــه من با خیلی از آدم ها صحبت میکنم به واسطه حوزه کاریم برای بحث فروش که من بتونم یه اطلاعات کاملی داشته باشم به صورت مستند که بتونم توی این ویدیو به شما ارائه بدم

یکی از مهم ترین عواملی که باعث عدم فروش میشد فرآیند فروش بود یعنی توی خیلی از موارد من نگاه میکنم میبینم انقدر این فرآیند سخته کاربر و از خرید منصرف میکنه

من یه پیشــــنهاد برای تو دارم برو یک مقدار فــــرآیند فروش خودتو بررسی کن خودتو بزار در واقع جای اون مشتری

خب بــــاید مثلا به تو دایــرکت بده بعد مثلا بهش میگی با فلان شماره تماس بگیرید برای خرید بعد فلان شماره رو تــــماس میگیره بعد میــــگه اوکی الان مثــــــــلا این فرم و میفــــــرستم این فرم و پر کن بـــعد فلان اتفاق میوفته این یه پروسه طولانیه، باید کاربرتو در کمترین زمان ممکن به محصول یا خدمات دسترسی داشته باشه

به نظر مــن تو بعضی از موارد یا بیشتر موارد اگر فروش نداری اول برو فرآیند فروشتو چک کن شاید فرایند فروشت مشکل داره چون خیلی وقتا میگه مخاطب هست دایرکت هم میاد

فلان اتفاق هم میوفته ولی نمیـــــدونم چرا اون نهایی ســـازی فروش اتفاق نمیــوفته میگم بیا یه بار فرایند فروشتو چک کن شاید این فراینده طولانیه


کاربر بخواد به محــــصـــول یا خدماتش دســــترسی پیدا کــــنه شاید طولانیه حتی همون مقـوله ارسالش یعنی شاید حتــــی توی همون مقوله ارســـــال هم بعضی وقتا دســــــت تو هم نیست پست دیگه ولی حتــــی توی همون مقوله پســــتت یا همون مــــقوله ارسال هم مــــمکنه مانع از خــــرید کاربر بشــــه و یا منصـــرف بشـه به دلــیل اینـــکه فرایند طولانیه فرایندتو چک کن ببین طولانیه یا نه اگر هست سعی کن به هر روشی که میدونی سادش کنی

اگر این نکته رو دوست داشتی باقی نکته هارو توی پیج من دنبال کن: behzadrazmgir_beauty


بهزاد رزمگیرمزاکرههدیهجذب مشتریفروش
مدرس و مشاور توسعه کسب وکار
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید