ویرگول
ورودثبت نام
behzad razmgir
behzad razmgir
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

بعد از انتشار پست چه کار کنم؟

سلام امیدوارم حالتون عالی بلشه

میدونی که همه ی ما همش دغدغه مون اینه که چطور محتوا تولید کنم

یعنی تمام وقتمون صرف تولید محتوا اما یه چیزیو فراموش میکنیم بعد از اینکه محتوا تولید کردیم

میگیم اخیش ..... راحت شدم

در صورتی که اشتباه میکنی باید بعد از تولید محتوات یک سری کارا انجام بدی که محتوات خیلی خوب دیده بشه

مثلا باید چیکار کنی مثلا باید یکی دو ساعت اول کامنتا جواب بدی یکی دیگه از کارای که باید انجام بدی

حتما پستت استوری کن چون خیلیا ممکنه پست تورو نبینن

ولی از طریق استوری میبینن و حتما بالای استوریت یک کلمه وسوسه انگیز بنویس که راغبش کنه بیاد پست تورو ببینه برای اون هیجان ایجاد کن

نکته بعدی وقتی این پست استوری کردی یکی از کارای که میتونی انجام بدی یک موج راه بنداز

موج نسبت به چی .....؟

نسبت به اینکه یک سری از امار های سیو شده من نشونشون میدم خب نگاه کنید چقدر سیو شده یک کوچولو احساس هیجان توش ایجا میکنم

بعضی از کامنتهاشو بیا استوری کن که باعث بشه باز هم منو ترغیب کنه برم پست ببینم که چیه اینهمه کامنت جذاب گرفته

در کل هر کاری که داری انجام کیدی بعد از اینکه محتواتو منتشر کردی اینو فراموش نکن که موج بعد از انتشار محتوا خیلی مهمه چرا که اون پست باید دیده بشه چون اگر فقط به فکر تولید باشی و به فکر این نباشی که باید بعد از انتشار پستت چه اقداماتی باید انجام بدی شاید محتوات اصلا دیده نشه ....

برای دیدن مطالب بیشتر پیج اینستاگرام من رو دنبال کنید

behzadrazmgir


اینستاگرامترفندتولید محتوابهزاد رزمگیر
مدرس و مشاور توسعه کسب وکار
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید