ویرگول
ورودثبت نام
behzad razmgir
behzad razmgir
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

چیکار کنم دیده بشم؟؟؟

من خیلی با استعدادم خیلی مهارت دارم چرا رشد نمیکنم؟

دوست من سلام امیدوارم عالی باشی

ببین یکی از مشکلاتی که ما داریم خیلی استعداد داریم خیلی مهارت داریم و اتفاقا سرمونم شلوغ الان

ولی اینقدر رفتی تو این شلوغی که دیگه خیلی دیده نمیشی

بعد از یه مدت نگاه میکنی

من خوبه اوضاعم رشدم کردم به یه اندازه ای

ولی خیلی سرم شلوغ شد و دیگه به دیده شدنه فکر نکردم و دیگه دیده نمیشدم

کم کم دیده نمیشدم و بازار چرخید من نچرخیدم و جامو از دست دادم

یه درخواست دارم...لطفا علاوه بر اینکه اینقدر غرق شدی توی کارت حواست به تغییرات و روند بازار هم باشه

سعی کن اینقدری که شلوغ شده سر تو توی کارت به بیرون هم فکر کنی وبه دیده شدن هم فکر کنی


مهارتتجربهموفقیتبهزاد رزمگیر
مدرس و مشاور توسعه کسب وکار
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید