ویرگول
ورودثبت نام
behzadsepehri
behzadsepehri
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

چطور شد که دلبسته و عاشق دیوار شدم؟!!

تولد دیوار مهربانی ها مبارک
تولد دیوار مهربانی ها مبارک


همیشه برام سخت بوده که مدت ها دنبال یه چیزی بگردم ولی آخر سر نتونم پیداش کنم!. شاید من اینجوری ام ولی وقتی از یه چیزی دلسرد میشم دیگه به ندرت سراغش میرم. بشین مدت ها دنبال به وسیله یا یه زمین بگرد آخر سر هم هیچی به هیچی. این که نشد جواب. آدم حرصش میگره دیگه.

این اتفاق بار ها برام پیش اومده بود و بیخیال خیلی چیزا شده بودم چون واقعا خسته کننده میشه و حس ناامیدی خیلی بدی داره. از اون طرفم که نمیشه هی رفت بیرون و در به در دنبال وسایل مورد علاقه گشت. دیگه از این وضع خسته شده بودم تا اینکه با سایت دیوار آشنا شدم.

به جای اینکه مدت ها تو بازار یه چیزی بگردم یا اینکه سایت های مختلف رو زیر و رو کنم میرفتم داخل سایت یا اپلیکیشن دیوار و دنبال اون چیزی که میخواستم میگشتم. حس خیلی خوبی داشت. تنوع دسته بندی، تعداد زیاد آگهی، قیمت های مختلف و ... منو تحت تاثیر قرار میدادن.

اینجوری شد که دلبسته سایت دیوار شدم و هر موقع میخواستم چیزی بخرم میرفتم سراغ دیوار. خب طبیعی هم بود این کار رو بکنم. این کار هم باعث می شد بهترین وسایل رو با بهترین قیمت و در کمترین زمان ممکن پیدا کنم و بهش برسم. البته خیلی وقت ها تخفیف هم میگرفتم که در نوع خودش جالب بود.

دیوار باعث شد من دیدگاهم نسبت به سایت های آگهی دهنده عوض بشه و راحت تر اعتماد کنم. الان تولد 9 سالگی دیوار هستش و بخاطر تمام زحمت هایی که کشیده ازش ممنونم. به تعبیر ساده میتونم دیوار رو یه آچار فرانسه در نظر بگیرم که واسه خوشحالی و راحتی کاربراش هر کاری کرده. مرسی که بودی رفیق.

دیوارازدیواربگوسایت دیوار
اگه دوست داری که بهترین ها رو پیدا کنی و راحت تر به خواسته های خودت برسی من اینجام که بهت کمک کنم رفیق
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید