ویرگول
ورودثبت نام
beikzadeh.abs
beikzadeh.abs
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

خودتون به خودتون انرژی بدید - روز چهار به علاوه ده

سلام .

تقریبا دو هفته است که طلب فراوانی میکنم و شکرگزار داشته هام هستم . بی شک وقتی کلمه ای رو مینویسم و با آدم های دیگه در میون میزاریم ، وقتی موثر تر هست که از تجارب راستکی خودمون باشن . خب داستان من همینه . من مدت های طولانی بود که با افسردگی دست و پنجه نرم میکردم و از طرفی نشخوار فکری شدید و نگرانی در مورد آینده امونم رو بریده بود ، به حدی که حتی یادم میرفت سر تایم غذا بخورم و ارامش نداشتم . به طور اتفاقای با کانال یوتیوب مینا لیزا آشنا شدم (لینک رو اینجا میزارم ) و باید بگم که تقریبا 6 ماهیی هست تراپی هم میبینم ..مینا در یکی از ویدیوهاش ، آغاز صبح انرژی بخش رو صحبت کرده بود . خب روی من اثر گذاشت و تصمیم گرفتم من هم هر روز ، علی رغم هر حسی که دارم ، باز دارم تاکید میکنم ، بدون توجه به اینکه حس و حالش رو دارم یا ندارم ، بشینم و روزم رو با طلب فراوانی ، شکرگزاری و انرژی بخشی شروع کنم .

https://www.youtube.com/watch?v=5XAg0SXGXZA

توی این دوهفته تغییری که رخ داد ، من به خیلی از کارهام رسیدم ، بازدهیم خیلی بالاتر رفت و مهم تر از همه هر روزم ، فقط به امروزم فکر میکنم . و توجهم به کاری هست که باید الان انجام بدم .


نیروی هستی ، من چه قدر خوشحالم که پاهایی دارم برای دویدن ، و دوچرخه سواری . دستام رو که میبینم ، تک تک انگشت هام ، نمیدونی چه ذوقی میکنم وقتی ویولن رو حس میکنم و صدایی که میشنوم . من درونم احساس ثروت میکنم ، چه چیزی میتونست من رو انقدر خوشحال کنه وقتی به دریا خیره میشم . به اون بی نهایت زیبایی که آفریدی ، و در اون حل میشم ، گم میشم . و این ها در نظرم به قدری شگفت انگیز میشه وقتی به هستی به کهکشان ها به زیبایی مطلق به عظمت الهی فکر میکنم . انگار من هیچم در این هیاهوی بزرگی تو . و چه قدر بیشتر دوستت دارم ، انقدر دوستت دارم که کیف میکنم دنیا رو ، زیبا خلق کردی . ممنونم که بهم آرامش دادی تا بتونم خلقتت رو ببینم ، حس کنم ، بو کنم ، راه برم ، دست بزنم به درخت ها ، بپرم ، بچرخم ..... و برای سلامت بودن خودم و عزیزترین هام ، هزار بار بهت بگم ممنون .

برم که دنیا منتظرم هست . یه عالمه کار دارم .

بنویس تا اتفاق بیفتدطلب کنیدشکر گزار باشیم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید